پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

تاثیر تورم بر سرمایه‌های انسانی

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 798817
ارزش قارچ و انواع سبزیجات کوهی جمع‌آوری شده طی دو ساعت از کوه و بیابان از درآمد یک عضو هیئت علمی بیشتر است.
تاثیر تورم بر سرمایه‌های انسانی
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: «تورم باعث شده ارزش قارچ و انواع سبزیجات کوهی جمع‌آوری شده طی دو ساعت از کوه و بیابان از درآمد یک عضو هیئت علمی بالای ۲۰ سال سابقه بیشتر باشد.»؛ این‌ها جملات تیمور رحمانی، یکی از اقتصاددان‌های مطرح کشور است. او با این مقایسه نوشته: «طبیعی است که تورم سرمایه انسانی را هم مانند قدرت خرید تخریب می‌کند‌.»

کاربران به این صحبت‌ها واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «به نظرم استاد رحمانی می‌خواسته به میزان حقوقش اعتراض کنه و الا اصلا این جوریا نیست.» کاربر دیگری نوشت: «طبق گزارش باشگاه خبرنگاران اعضای هیئت علمی در سال 1400 بین 12 تا 15 میلیون تومان حقوق می‌گرفتن که امسال بیشتر هم شده.» کاربری هم نوشت: «تورم باعث شده سفره همه مردم کوچک‌تر بشه حتی استادان دانشگاه.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به هر حال این سطح بسیار پایین از دستمزد اساتید دانشگاه، در ازای تولید علم و مفاهیم جدید، پیامش اینه که آنهایی که این توانایی دارند به جایی غیر از ایران کوچ کنند تا حداقل از حداقل های کار و زندگی محروم نباشند....!!!
رضا
United States
کدام تولید علم؟؟؟...