جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲

رئیسی دبیر شورای‌عالی جمعیت را منصوب کرد

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 797655
کاظم فروتن با حکم رئیس جمهور به‌عنوان دبیر شورای‌عالی جمعیت منصوب شد.
رئیسی دبیر شورای‌عالی جمعیت را منصوب کرد
به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای تبصره ۲ بند «ب» ماده ۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با عنایت به سوابق و تجارت ارزنده دکتر سید کاظم فروتن وی را به عنوان دبیر شورای‌عالی جمعیت منصوب کرد.

رئیس‌جمهور در این حکم آورده است: انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال، تشریک مساعی اعضای محترم آن ستاد و بهره‌مندی از کلیه ظرفیت‌های موجود با ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و مجموعه‌های مرتبط در اجرای دقیق قانون جمعیت مجدانه بکوشید.

رئیسی همچنین تصریح کرده است: توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله در قانون جمعیت، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و بویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

دکتر فروتن دارای دکترای پزشکی و متخصص رشته اورولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و عضویت در هیأت علمی و دانشیار رشته تخصصی اورولوژی در دانشگاه شاهد، فعال حوزه خانواده و جمعیت، قائم مقامی دبیر شورای گسترش معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان، تالیف چندین عنوان کتاب در حوزه خانواده، تاسیس اولین کلینیک جامع سلامت خانواده در کشور، فعال نمونه کشوری حوزه ازدواج، تاسیس انجمن علمی سلامت خانواده ایران، تاسیس رشته دکتری خانواده و سلامت جنسی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهد را در سوابق خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهید فخری زاده را با سلاح مورد استفاده ناتو ترور کردند
سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری زاده سلاح مورد استفاده ناتو بوده است..
.
Iran, Islamic Republic of
..