جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قالیباف: ارتش مایه دلگرمی مردم بوده است

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 797626
رئیس مجلس با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش، گفت: در میدان‌های عمل ثابت شده که ارتش به معنای حقیقی کلمه، خود را فدای ملت کرده است.
قالیباف: ارتش مایه دلگرمی مردم بوده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، نشست صحن علنی امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف، رأس ساعت ۹ و ۴ دقیقه و با حضور ۲۰۹ نفر از نمایندگان آغاز شد.

رئیس مجلس در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاوران نیرو‌های سه گانه ارتش، خانواده‌های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجود ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است. ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه، خود را فدای ملت کرده است.

قالیباف بیان کرد: درخشش ستاره‌های آسمان ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر همچون شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، کشوری، بابایی، اقارب پرست، شیرودی، یاسینی، فکوری، آبشناسان و سایر شهدای سرافراز و رشید ارتش، الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

رئیس مجلس در پایان تأکید کرد: از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو درجات و برای خانواده‌های شهدا اجر جزیل و برای تمامی پرسنل نیرو‌های سه گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روز افزون را مسئلت دارم.  

در ادامه جلسه علنی مجلس حسینعلی حاجی دلیگانی دستور کار نشست امروز را به شرح ذیل قرائت کرد.
 
گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد: لایحه اصلاح تبصره (۱) بند (ب) ماده (۵۲) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)

گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مورد: طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد: لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد: لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی

گزارش کمیسیون انرژی در مورد: طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور

گزارش کمیسیون عمران در مورد: طرح اصلاح ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (اتاق ایران) در ۱۰ سال اخیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *