يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اجاره ماشین ارزان قیمت در کیش

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 796769
اجاره ماشین ارزان قیمت در کیش
یکی از مهم‌ترین نکاتی که در سفرهای داخلی و خارجی باید به آن توجه کرد، رفت و آمد و وسیله نقلیه در شهر مقصد است. بسیاری از افراد با تور مسافرتی و به صورت زمینی سفر می‌کنند. رفت و آمد و تردد در این سفرها در بیشتر اوقات برعهده تور و خودروهایی است که شرکت برگزار کننده تور در نظر گرفته است. اما در شرایطی که فقط بلیط هواپیما خریداری می‌کنید و به شهرهای مختلف سفر می‌کنید، باید فکری برای رفت و آمد و تردد در شهر مقصد کنید.

در شهرهایی همچون جزیره کیش، بهتر است ماشین در اختیار داشته باشید تا بتوانید به راحتی از جاهای دیدنی کیش و قسمت‌های مختلف آن بازدید کنید. اگر قصد دارید به این جزیره زیبا سفر کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به راهنمای اجاره ماشین ارزان قیمت در کیش خواهیم پرداخت.
 

حمل و نقل در کیش

رفت و آمد در کیش یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است که برای مسافران هزینه‌ای دربر دارد. در نتیجه برای مدیریت و کنترل هزینه‌ها بهتر است یک سری نکات در حمل و نقل و تردد در کیش را در نظر بگیرید.

جزیره کیش در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‎ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شده است. به همین دلیل در تمامی طول سال کیش پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی است. این جزیره جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیادی دارد و هتل‌ها و امکانات آن همواره توجه گردشگران را به خود جذب می‌کند.

در میان سفرهای داخلی، سفر به کیش سفری تقریباً گران قیمت محسوب می‌شود.

به همین دلیل گردشگران همواره به دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستند. در ادامه به انواع حمل و نقل در کیش خواهیم پرداخت.
 

تاکسی جزیره کیش

اولین وسیله‌ای که افراد در کیش به عنوان وسیله نقلیه امن و راحت انتخاب می‌کنند، تاکسی کیش است. تاکسی یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین وسایل نقلیه در این جزیره است و تقریباً در هرکجای این شهر که باشید می‌توانید برای خود تاکسی بگیرید. تاکسی‌های جزیره با توجه به شرایطی که دارند، رنگ بندی می‌شوند.

تاکسی‌های سفید دربستی هستند و برای خانواده‌ها بسیار مناسب هستند.

تاکسی‌های زرد رنگ تاکسی‌های خطی هستند که مبدا و مقصد مشخصی دارند. این تاکسی‌ها در همه جای این جزیره وجود دارند و کرایه آن‌ها توسط تاکسی‌متر محاسبه می‌شود.

تاکسی‌های اینترنتی نوع دیگری از این تاکسی‌ها هستند که رنگ خاصی ندارد. برای استفاده از این تاکسی‌ها باید برنامه مخصوص آن را روی دستگاه موبایل خود نصب کنید.
 

مینی‌بوس در جزیره کیش

یک وسیله نقلیه ارزان در این جزیره مینی‌بوس‌هایی است که در سطح شهر تردد می‌کنند. این تجهیزات خیابان‌های اصلی و مسیرهای پرتردد را پوشش می‌دهند و قیمت آن‌ها نیز بسیار مقرون بصرفه است و مناسب رزرو برای تور ارزان کیش نیز هستند. تقریباً در نزدیکی مراکز خرید و مکان‌های گردشگری کیش می‌توانید ایستگاه‌های مینی‌بوس را پیدا کنید.
 

اجاره خودرو در جزیره کیش

در سال‌های اخیر شرکت‌های بسیار زیادی وجود داشته‌اند که در کیش فعالیت خود را آغاز کرده و به اجاره خوروهای لوکس و خارجی می‌پردازند. به اجاره خودرو اصطلاحاً رنت کردن ماشین نیز گفته می‌شود. به دلیل این که کیش یک منطقه آزاد محسوب می‌شود، خودروهای لوکس بسیار زیادی در آن وجود دارد. در حال حاضر رنت کردن ماشین در جزیره کیش با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.

با این حال اجاره ماشین در جزیره کیش هزینه‌های بسیار زیادی دارد. اما این کار مزایای زیادی نیز دارد. اگر خودروی شخصی خود را داشته باشید، می‌توانید به هرکجای جزیره که می‌خواهید بروید. همچنین آزادی عمل شما بیشتر است و دیگر هزینه‌های مربوط به گرفتن تاکسی و ... را نمی‌پردازید. همچنین دردسرهای ورود خودروی شخصی به جزیره نیز وجود ندارد. از دیگر مزایای اجاره ماشین در جزیره کیش، تجربه رانندگی با لوکس‌ترین ماشین‌های دنیا است.

برای اجاره این خودروها می‌توانید به شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید. روش و شرایط اجاره خودرو به شرکت بستگی دارد و می‌تواند متفاوت باشد. برخی از شرکت‌ها، این امکان را برای گردشگران فراهم کرده‌اند که بتوانند به صورت آنلاین خودروی مورد نظر خود را اجاره کنند.

در برخی از هتل‌ها نیز بدون اینکه اقدام به رزرو کنید، این قابلیت را دارند که مسافران بتوانند خودروی مورد نیاز خود را رزرو کنند و برای مدت زمان مورد نیاز در اختیار داشته باشند. همچنین در فرودگاه کیش نیز دفتری وجود دارد که می‌‎توانید از آن خودرو دلخواه خود را کرایه کنید.

رانندگی در کیش ساده است زیرا هیج ترافیکی در شهر وجود ندارد. خیابان‌های جزیره کیش پهن و بدون پیچ و خم هستند و مکان پارک به وفور دیده می‌شود.
 

قیمت اجاره ماشین در کیش

قیمت اجاره خودرو در کیش با تهران و دیگر شهرهای ایران تقریباً برابر است با این تفاوت که خودروهای بسیار لوکس همچون لامبورگینی، لیموزین و ... نیز وجود دارد که کرایه آن‌ها بیشتر از دیگر ماشین‌ها است. برای رنت کردن ماشین در جزیره کیش و به مدت ۲۴ ساعت باید هزینه‌ای معادل ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان و گاهی بیشتر پرداخت کنید. این هزینه به نوع ماشین و تعداد شب‌هایی که آن را اجاره می‌کنید بستگی دارد. تعداد زیادی از این شرکت‌ها در جزیره کیش وجود دارد. اما دقت کنید که به یک شرکت قانونی و مطمئن برای اجاره خودرو مراجعه کنید.

برای اجاره ماشین ارزان قیمت در کیش باید هزینه‌های شرکت‌های مختلف را باهم مقایسه کنید. برخی از این شرکت‌ها به صورت دوره‌ای کدهای تخفیف ارائه می‌کنند. می‌توانید در این دوره‌ها به اجاره خودرو اقدام کنید. علاوه‌براین برخی از شرکت‌ها به این صورت هستند که با اجاره خودرو در دفعات بعدی تخفیف‌هایی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

خودروهایی که از طول عمر آن‌ها بیش از ۱۸ ماه گذشته باشد را در برخی از شرکت‌ها می‌توانید با تخفیف بسیار بیشتری رزرو کنید.
 

انواع ماشین‌های قابل اجاره در جزیره کیش

  • خودرو‌های اقتصادی: این دسته از ماشین‌ها نسبت به دیگر انواع ماشین‌های لوکس و مدل بالا، معمولی‌تری هستند و خدمات خاصی به همراه ندارند. در نتیجه، هزینه اجاره این ماشین‌ها پایین‌تر است. اسپرتیج، داستر، پاجرو و ... از این دسته ماشین‌ها هستند.

    ماشین‌های شاسی بلند: اگر با خانواده یا به همراه دوستان خود به جزیره کیش سفر کنید، این گروه از ماشین‌ها گزینه بسیار خوبی برای شما است. نرخ اجاره این ماشین‌ها از کف قیمت کمی بالاتر است. اما با این حال می‌توان موارد ارزان قیمت‌تر نیز پیدا کرد.

    ماشین‌های اسپرت: این دسته از ماشین‌ها هزینه اجاره بیشتری دارد زیرا امکانات آن نیز بیشتر است. ماشین‌های اسپرت بیشتر جوان پسند، کروک، دو درب و پرسرعت هستند.
 

مدارک مورد نیاز برای کرایه ماشین در کیش

خودروهای لوکس تنها با پرداخت هزینه، ارائه چک و کارت شناسایی معتبر قابل کرایه کردن هستند. این خودروها را می‌توانید در مدل و مدت زمان مشخص و مورد نیاز خود رزرو کنید. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای رنت خودرو اشاره خواهیم کرد.
  • کارت شناسایی معتبر
    گواهینامه رانندگی
    چک به مبلغ ارزش کل خودرو
در صورتی که امکان ارائه چک وجود ندارد، می‎توانید بین ۵ الی 10 میلیون ودیعه نقدی که به نوع خودرو و مدل آن بستگی دارد به شرکت پرداخت کنید. لازم به ذکر است که پس از برگرداندن ماشین تمامی مدارک و چک‌ها و ودیعه‌ای که پرداخت کرده‌اید، به شما بازگردانده می‌شود. البته ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزارتومان نزد شرکت باقی می‌ماند که پس از ۲۰ الی ۳۰ روز به فرد متقاضی برمی‌گردد دلیل آن‌هم این است که باید وضعیت خلافی خودرو مشخص شود. تحویل خودرو اغلب در محل اقامت یا در فرودگاه است.
 

خودروی شخصی

بسیاری از افراد که دائماً در حال سفر به کیش هستند، خودروی شخصی را به دیگر وسایل نقلیه ترجیح می‌دهند. این افراد خودروهایی در این جزیره خریداری کرده و در پارکینگ نگهداری می‌کنند تا در صورت نیاز بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین بسیاری از گردشگران اقدام به خرید بلیط لحظه آخری کیش می‌کنند و سپس با خودروی شخصی خود به این جزیره سفر می‌کنند. این کار شرایط ویژه‌ای دارد و هر خودرویی اجازه ورود به جزیره را ندارد. تنها خودروهایی که از عمر آن‌ها مدت زیادی نگذشته باشد می‌توانند وارد جزیره شوند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *