يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۱

دروازه بان پرسپولیسی ترمز استقلال را کشید

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 793409
دیدار تیم‌های نساجی و استقلال با تساوی به پایان رسید.
دروازه بان پرسپولیسی ترمز استقلال را کشید
گروه ورزشی جهان نيوز: تدیدار تیم‌های نساجی و استقلال از ساعت 17 در ورزشگاه امام رضا(مشهد) به میزبان نساجی برگزار شد که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نساجی که در نیم فصل اول هم استقلال را متوقف کرده بود بعد از 6 برد متوالی ترمز شاگردان مجیدی را کشید. شاگردان الهامی با این نتیجه 23 امتیازی شدند. استقلال با این تساوی و در حالی که می‌توانست فاصله 5 امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کند 2 امتیاز حساس را از دست داد اما همچنان در صدر جدول حضور دارد. استقلال در صورت برد در این دیدار می‌توانست با فرهاد مجیدی به هفتمین برد متوالی در لیگ برتر رسیده و یک رکورد جدید ثبت کند اما درخشش علیرضا حقیقی مانع از این اتفاق شد.

داور: علی صفایی
کمک‌ها:- محمدرضا ابوالفضلی- محسن سلطانی

کارت زرد: متین کریم‌زاده، مسعود شجاعی (نساجی)
کارت قرمز:

گل:

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم زاده( 57 مهرداد عبدی( 82 فرزاد زامهران))، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و کریم اسلامی( 74 صابر حردانی)

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی( 70 ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده( 83 آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد.(57 عزیز بک آمانوف)

سرمربی: فرهاد مجیدی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پنالتی رو ندیدی؟