جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶

پرسپولیس مس را طلا کرد و به استقلال چسبید

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 793393
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان با پیروزی شاگردان گل‌محمدی خاتمه پیدا کرد.
پرسپولیس مس را طلا کرد و به استقلال چسبید
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:05 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

با این نتیجه پرسپولیس 45 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول باقی ماند. شاگردان گل‌محمدی با این برد از غفلت استقلال استفاده کرده و فاصله خود را با رقیب سنتی در صدر جدول کاهش دادند. مس رفسنجان هم که در ورزشگاه آزادی به استقلال بازی را باخته بود دوباره مقابل دیگر تیم پایتخت شکست خورد و با 33 امتیاز در رده چهارم ماند.

داور: اشکان خورشیدی
کمک‌ها: مهدی عالیقدر و علی‌اکبر نوری

کارت زرد: سعید آقایی و علی شجاعی از پرسپولیس، شاهین توکلی، رضا ربیعی (مربی) و عقیل کعبی از مس
کارت قرمز: -

گل: مهدی عبدی (19 و 74) و کمال کامیابی‌نیا (34) برای پرسپولیس، مجید علیاری (23) برای مس رفسنجان

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سید جلال حسینی، هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (81 - محمد شریفی)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک (32 - علی شجاعی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی (90 - علی نعمتی)، وحید امیری، مهدی عبدی (90 - محمدمهدی مهدی‌خانی) 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر (70 - حسن جعفری)، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی (79 - حسین پورامینی)، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان (83 - میثم تیموری )، محسن آذرباد (83 - فراز امام علی)، مجید علیاری، گادوین منشا  (79 - زاهر بن‌سلیمان)

سرمربی: محمد ربیعی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *