چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۳
۶

عکس/ مقایسه قدرت نظامی روسیه و اوکراین

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 792965
روسیه یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان را در اختیار دارد و در مقابل اوکراین از نظر نیرو و تجهیزات نظامی در سطحی بسیار پایین‌تر از روسیه قرار دارد. آخرین مقایسه آماری قدرت نظامی روسیه و اوکراین را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
شما چرا ابراز شادی و خشنودی می کنید؟ البته....چه گویم که ناگفتنم بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
ابراز خشنودی؟ داره میگه اوکراینی که روزی قدرت سوم هسته ای جهان بود گول مذاکره با آمریکا و انگلیس و وعده حمایت(مستعمره شدن) رو خورد و حالا بدون نیروز نظامی درگیر و محکوم به شکسته حالا فهمیدی
Iran, Islamic Republic of
اکراین با حماقت تکیه به غرب ملت خودش در معرض کشته شدن قرار داد .
Canada
این روسیه است که خواستار جدایی بخشی از سرزمین اوکراین شده است. اگر یک قدرت خارجی بخواهد فرضا خوزستان را از ایران جدا کند شما مقابله با آن را به کشتن دادن مردم می دانید؟
محمد.قم
Iran, Islamic Republic of
بحث خوشحالی نیست.بحث حماقت و تکیه بر قول و قرار غربه.اون از صدام،اون از لیبی،اون از کره شمالی،اون از عربستان و پدافند پاتریوت و اینم از اوکراین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اوکراین داشت پای ناتو رو به دریای سیاه و مرزهای اصلی روسیه میکشوند بدون ملاحظات سیاسی و در نظر گرفتن حساسیتها و هشدارهای چندین ساله روسیه.