پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مسکو: ایده‌های زلنسکی همان ایده‌های هیتلر است

سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 808603
معاون رئیس شورای امنیت روسیه اظهارات اخیر رئیس جمهور اوکراین را فاشیستی و هیتلری خواند.
مسکو: ایده‌های زلنسکی همان ایده‌های هیتلر است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «دیمیتری مدودوف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه به اظهارات اخیر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین که گفته باید همه شهروندان روس را به خاطر حمله به اوکراین مسئول شناخت و تحت تحریم قرار داد واکنش نشان داد.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، مدودوف این اظهارات و ایده زلنسکی را هیتلری خواند و آن را به افکار و ایده‌های آدولف هیتلر دیکتاتور سابق آلمانی تشبیه کرد.

این مقام شورای امنیت روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: آدولف هیتلر آخرین کسی بود که سعی کرد چنین ایده‌هایی را علیه یک ملت اجرا کند. آیا ابهام دیگری در مورد ماهیت مقامات اوکراینی وجود دارد؟

زلنسکی بامداد سه‌شنبه از غرب خواست تا علاوه بر دولت مسکو، تمام مردم روسیه را نیز تحریم کند زیرا به ادعای او، آنها حامی جنگ علیه اوکراین هستند.

وی در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن‌پست» گفت که دولت‌های غربی باید به عنوان اقدامی تلافی‌جویانه علیه عملیات ویژه روسیه، ورود همه روس‌ها به کشورهایشان را به مدت یک سال ممنوع کنند.

واشنگتن‌پست این درخواست زلنسکی را «مهم‌ترین تحریم‌ها» علیه روسیه از زمان آغاز جنگ با اوکراین دانسته و به نقل از وی نوشت: «روس‌ها باید در دنیای خود زندگی کنند تا زمانی که فلسفه خود را تغییر دهند».

رئیس جمهور اوکراین همچنین خواستار تعمیم این اقدام به شهروندان روسی که این کشور را ترک کرده‌اند، نیز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *