دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

میزان دارایی ایرانی‌ها در صرافی‌های خارجی

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 790601
حدود ١٢ میلیون ایرانی به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اما نکته قابل تامل این است که آن‌ها در صرافی‌های داخلی یک‌میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده‌اند و در صرافی‌های خارجی حدود 2.5 تا 3 میلیارد دلار.
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، گزارشی از میزان دارایی ایرانی‌ها که در صرافی‌های خارجی رمزارزهاست منتشر شد که بازتاب زیادی پیدا کرد.

فرهیختگان نوشت: «بیش از ١٧ درصد از ایرانیان (حدود ١٢ میلیون) به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.» اما نکته قابل تامل سرمایه گذاری این 12 میلیون این است که آن‌ها در صرافی‌های داخلی یک‌میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده‌اند و در صرافی‌های خارجی حدود 2.5 تا 3 میلیارد دلار.

کاربران به این اعداد واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «این رقم ها نشون میده که باید در حوزه رمز ارزها قانون مندی در کشور وجود داشته باشه که متاسفانه هنوز انگار قانون مشخصی نداره.» کاربر دیگری نوشت: «الان با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا و احتمال مسدود کردن حساب ایرانی‌ها در صرافی‌های خارجی رمز ارز چطور یه عده جرئت سرمایه گذاری در این صرافی ها رو دارن؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......
United States
۱۲ ملیون نفر؟؟!!! شوخی نمیکنی؟؟!!!.