يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰

معرفی روش‌های ساخت اکانت اسپاتیفای و راهنمای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 787693
معرفی روش‌های ساخت اکانت اسپاتیفای و راهنمای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای
خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه کاربران این سرویس موسیقی در ایران قرار گرفته است. سایت‌های زیادی هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی نسبت به ساخت اکانت اسپاتیفای اقدام کنید. خرید اکانت spotify به راحتی از این سایت امکان‌پذیر است اما آیا همه این خریدها امن و قابل قبول هستند؟

اسپاتیفای چیست و چگونه کار می‌کند؟
 اگر در دنیای دیجیتال و گوشی‌های تلفن همراه باشید قطعاً نام اپلیکیشن و سرویس اسپاتیفای به گوش شما خورده است. اسپاتیفای در واقع یک سرویس پخش موسیقی دیجیتالی در دنیا است که به شما امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ و پادکست را می‌دهد و از موزیک‌های خواننده‌های ایرانی و خارجی به صورت قانونی و با حق کپی رایت تشکیل شده است.

 برای اینکه از این امکانات استفاده کنید باید در این سرویس ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام و ساخت اکانت اسپاتیفای در این اپلیکیشن رایگان است و شما حتی در صورت داشتن اکانت فیسبوک می‌توانید با همان اکانت وارد این سرویس شده و از امکانات آن استفاده کنید.
 
روش‌های ساخت اکانت اسپاتیفای
 برای ساخت اکانت اسپاتیفای شما می‌توانید به سایت این سرویس رفته و یا با استفاده از اپلیکیشن آن اقدام به ثبت‌نام کنید. شما می‌توانید به راحتی و با دو روش زیر در این سرویس ثبت‌نام کنید
  1. روش اول ساخت اکانت اسپاتیفای استفاده از ایمیل و ایجاد یک نام کاربری و کلمه عبور است که سختی زیادی ندارد. بعد از ساخت اکانت یک پیام فعال‌سازی به ایمیل شما ارسال می‌شود و شما با تائید آن پیام اکانت خود را فعال می‌کنید.

    در روش دوم ساخت اکانت اسپاتیفای، شما می‌توانید از نام کاربری خود در فیسبوک استفاده کرده و با همان فرایند ثبت‌نام را انجام دهید. در این صورت از نام کاربری و کلمه عبور شما در فیسبوک برای ساخت اکانت استفاده می‌شود.
 در ایران به دلیل محدودیت‌های دسترسی به فیسبوک، بهترین راه برای ساخت اکانت اسپاتیفای استفاده از روش اول است. البته این روش یک مزیت دیگر هم دارد، خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای در ایران!

 اهمیت خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای
همان‌طور که گفته شد سرویس رایگان اسپاتیفای برای شما به عنوان کاربر محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند. به همین دلیل بهتر است اگر می‌خواهید از این سرویس به‌خوبی استفاده کنید نسبت به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای اقدام کنید. با استفاده از این اکانت پرمیوم شما می‌توانید به راحتی از تمام خدمات و ویژگی‌های اسپاتیفای بدون محدودیت استفاده کنید.

فرقی ندارد که از اسپاتیفای در گوشی موبایل خود استفاده می‌کنید یا در لپ‌تاپ، تلویزیون هوشمند و هر جای دیگر (مثل آیفون، دستیار صوتی آمازون و غیره)، شما با یک‌بار خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید از آن در همه این بسترها استفاده کنید. تنها کافی است که وارد حساب کاربری خود شده و لیست پخش مدنظر خود را انتخاب و آن را پلی کنید.

حالت‌ها و قیمت‌های مختلف در خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای
در صورتی که نسبت به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای از سایت‌های مختلف اقدام کنید با قیمت‌های مختلفی روبرو می‌شوید. در نتیجه ممکن است برای شما این سؤال پیش بیاید که دلیل این همه قیمت مختلف چیست؟ در واقع قیمت اکانت اسپاتیفای به نوع اکانت و اشتراک اسپاتیفای بستگی دارد.

سرویس اسپاتیفای برای حالت‌های مختلف اقدام به فروش اکانت پرمیوم کرده و در نتیجه قیمت اکانت اسپاتیفای متفاوت است. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید این حالت‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم:
 
  • حالت شماره 1 - خرید اکانت Individual برای مدت یک ماه
با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای در حالت Individual شما می‌توانید به صورت یک ماه به آهنگ‌های موجود در این سرویس دسترسی داشته باشید. در این مدت هیچ تبلیغات آزار دهنده‌ای برای شما پخش نمی‌شود.

شما می‌توانید از هر بستری که تمایل دارید آهنگ‌های خود را پخش کنید. همچنین بر اساس تقاضای خود یک لیست پخش ایجاد کنید. این اکانت ارزان‌ترین حالت است. شما آهنگ‌ها را می‌توانید با بالاترین کیفیت گوش کنید.
 
  • حالت شماره 2 - خرید اکانت Duo به مدت یک ماه
با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای در حالت Duo شما می‌توانید مالک دو اکانت پرمیوم شوید! این اکانت مخصوص زوج‌های جوان است که در زیر یک سقف زندگی می‌کنند (آدرس آن‌ها باید یکی باشد) در این حالت زوج‌هایی که می‌خواهند لیست پخش مشترک خود را داشته باشند می‌توانند از این حالت استفاده کنند.

در نتیجه دو اکانت مختلف با این حساب کاربری می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. در این حالت هیچ تبلیغات آزار دهنده‌ای برای این دو اکانت پخش نمی‌شود. آن‌ها همچنین می‌توانند موسیقی‌ها را از طریق اپلیکیشن و به صورت درون برنامه‌ای دانلود کرده و بعداً به صورت آنلاین گوش کنند. لیست انتخاب این زوج نیز به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود آهنگ‌های جدید در آن قرار می‌گیرد. همچنین آهنگ‌ها را می‌توانند با بالاترین کیفیت گوش کنند.
  • حالت شماره 3 - خرید اکانت Family به مدت یک ماه
با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای در حالت Family شما می‌توانید به راحتی 6 اکانت مختلف را به یک حساب کاربری وصل کرده و از امکانات ارائه‌شده در سرویس اسپاتیفای به مدت یک ماه بدون محدودیت استفاده کنید.

این اکانت یکی از معروف‌ترین اکانت ها است که معمولاً سایت‌های خرید اکانت اسپاتیفای در ایران این مورد را به مشتریان خود معرفی می‌کنند. در این صورت هزینه خرید اکانت اسپاتیفای بین 6 نفر تقسیم می‌شود که در هزینه‌ها به شدت صرفه‌جویی می‌شود.

در این حالت هیچ محدودیتی برای این 6 اکانت وجود نخواهد داشت. آن‌ها می‌توانند لیست پخش‌های مخصوص به خود را داشته باشند. به موسیقی‌ها بدون آگهی گوش کنند. در حالت آفلاین موسیقی گوش کنند. لیست پخش به صورت شخصی‌سازی‌شده و یا رندوم داشته باشند. در صورت انتشار آهنگ جدید به صورت خودکار به آن‌ها معرفی خواهد شد. آهنگ‌ها را می‌توانند با بالاترین کیفیت گوش کنند.
  • حالت شماره 4 - خرید اکانت Student به مدت یک ماه
با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای به حالت Student شما می‌توانید به مدت یک ماه به موسیقی‌های موجود در این سرویس گوش کنید. این اکانت شامل طرح‌های تبلیغاتی نیز می‌شود. در این حالت تبلیغات کوتاه‌مدت برای کاربران نمایش داده می‌شود.
شما می‌توانید بدون تبلیغات و آگهی‌های طولانی به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. شما می‌توانید در هر بستری حتی به صورت آفلاین به موسیقی‌های خود گوش کنید. آهنگ‌ها را می‌توانید با بالاترین کیفیت گوش کنید.

آیا خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای مقرون‌به‌صرفه است؟
 هزینه‌های خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای به صورت دلاری است. برای خرید هر یک از حالت‌های مختلف شما باید هزینه‌ها را به صورت دلار پرداخت کنید که ممکن است کمی گران باشد؛ اما در صورتی که از اکانت های اشتراکی به عنوان مثال اکانت Family استفاده کنید، هزینه اشتراک یک‌ماهه تقسیم بر 6 خواهد شد. این به این معنی است که هزینه‌های شما کمتر از حالت معمول می‌شود.
 

 برای مقرون‌به‌صرفه بودن اسپاتیفای هم باید این مورد را در نظر بگیرید که علاوه بر دسترسی به گنجینه جذاب و نامحدود موسیقی در این سرویس، شما می‌توانید به رادیوهای موسیقی محلی، پادکست ها و آهنگ‌های جدید نیز دسترسی داشته باشید. در نتیجه در صورتی که آهنگی از یک خواننده معروف منتشر شود شما به عنوان اولین نفر آن را در پلی لیست خود خواهید داشت.

باید به این نکته توجه کنید که در صورت خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای، باید اکانت مناطق آمریکا (ریجن آمریکا) را خریداری کنید. چرا که کاربران آمریکایی به عنوان اولین گروه کاربری شناخته می‌شوند که موسیقی‌های جدید برای آن‌ها منتشر می‌شود.

بهترین سایت برای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای
 حال که با اسپاتیفای و حالت‌های مختلف خرید اکانت پرمیوم آشنا شده‌اید، باید یک سایت مناسب و معتبر داخلی را برای خرید اکانت خود در ایران انتخاب کنید. شما می‌توانید به راحتی به وب‌سایت اسپاتیفای گلد مراجعه کرده و از خدمات فروش اکانت اسپاتیفای استفاده کنید. با استفاده از این خدمات فرایند ساخت اکانت اسپاتیفای به راحتی برای شما انجام می‌شود.

 همچنین فرایند خرید اکانت spotify به صورت اتوماتیک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. شما می‌توانید قیمت اکانت اسپاتیفای «اسپاتیفای گلد» را با سایت‌های دیگر مقایسه کرده و سپس نسبت به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای اقدام کنید. این وب‌سایت به شما روش‌های مختلف اشتراک اسپاتیفای را به صورت کامل آموزش می‌دهد تا شما با دید باز نسبت به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای اقدام نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *