جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در بازدید از مرکز واکسیناسیون قطعه سازان:

روند واكسيناسيون قطعه سازان به خوبی در حال انجام است/ تمام پروتكل‌های بهداشتی در مراكز واكسيناسيون رعايت می‌شود

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 774617
عضو هيات مديره گروه خودروسازی سايپا گفت: روند واكسيناسيون قطعه سازان به خوبی و با رعايت تمام پروتكل‌های بهداشتی در حال انجام است و به عنوان مثال در یک هفته نخست، 3 هزار و 500 نفر دوز اول واكسن كرونا را در مرکز فرزانگان دريافت كرده‌اند.
روند واكسيناسيون قطعه سازان به خوبی در حال انجام است
به گزارش جهان نيوز به نقل از سايپانيوز، بهمن حسين زاده درباره روند واكسيناسيون فعالان مجموعه‌های قطعه‌ساز كه در پايگاه فرزانگان در حال انجام است، گفت: واكسيناسيون قطعه‌سازان از هفته گذشته آغاز شد و در مرکز فرزانگان تاكنون 3 هزار و 500 نفر دوز اول واكسن كرونا را دريافت كردند.

وی با بيان اينكه در راستای توزيع مناسب واكسن، سايت‌های مختلف نسبت به واكسيناسيون فعالان صنعت خودرو، مجموعه‌های قطعه‌سازی و سپس گروه خدمات پس از فروش خودرو اقدام می‌كنند، تصريح كرد: شركت‌های قطعه‌ساز در زمان معين نيروهای خود را به مركز واكسيناسيون اعزام می‌كنند تا ضمن جلوگيری از هر گونه ازدحام، بتوان پروتكل‌های بهداشتی را به خوبی رعايت كرد.

عضو هيات مديره گروه خودروسازی سايپا گفت: روند واكسيناسيون فعالان صنعت قطعه سازی كه شامل قطعه سازان دولتی و غيردولتی می‌شود بر اساس معرفی نامه‌ای است كه شركت‌های خودروسازی ارايه كرده‌اند.

وی با تاكيد بر اينكه واكسيناسيون سراسری فعالان صنعت خودرو و قطعه‌سازی كار بسيار بزرگی بود كه در مجموعه‌های خودروسازی دنبال شد، افزود: با توجه به اينكه نيروی انسانی ماهر اصلی‌ترين سرمايه شركت‌ها و موسسات می‌باشد و از طرفی اين متخصصين و كارگران در صنعت خودروسازی در شیفت‌های طولانی مشغول به كار هستند، از اصلی‌ترين دغدغه‌های مديران صنعت خودروسازی حفظ سلامتی اين عزيزان بود كه با واكسيناسيون نيروی انسانی تمام تلاشمان را در حفظ سلامتی آنها انجام می‌دهيم.
برچسب ها: رپورتاژ سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *