شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
اقدام بی‌سابقه سايپا؛

تحویل چهار محصول سايپا زودتر از موعد به مشتريان/ پرونده تأخير در تحويل خودروهای سايپا برای هميشه بسته می‌شود

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 771610
معاون بازاريابی و فروش گروه خودروسازی سايپا از تحويل زودتر از موعد چهار محصول كوييک دنده‌ای، تيبا صندوق‌دار، تيبا۲ و سايپا۱۵۱ خبر داد و گفت: برای نخستين‌بار چند محصول سايپا زودتر از موعد مندرج در قرارداد، به مشتريان تحويل خواهد شد.
تحویل چهار محصول سايپا زودتر از موعد به مشتريان
به گزارش جهان نيوز به‌ نقل از سايپانيوز، حسین کاظمی افزود: هم‌اكنون در نیمه اول مردادماه، مشغول تخصیص فروش‌های فوق العاده چهار خودرو مذكور با موعد تحويل شهريور‌ ۱۴۰۰ هستيم و از سوی دیگر فراخوان تکمیل وجه مشتریانی که طبق قرارداد موعد تحويل خودروی آنها شهریور ماه بوده، نیز آغاز شده است كه این اقدامات حاكی از پايان معضل تأخير در تحويل اين محصولات بوده و زمینه ارتقاء رضايت مشتريان را فراهم خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: با برنامه‌ريزی‌های صورت‌گرفته از سوی مديريت ارشد گروه سايپا در زمينه توليد و تكميل هرچه سريع‌تر خودروهای دارای كسری قطعات و اجرای روش‌های متنوع فروش و تسريع در تخصیص خودروهای مشتريان، تحويل زودتر از موعد اين چهار محصول محقق شده است.

به گفته وی تحويل زودتر از موعد اين خودروها براي نخستين‌بار، در حالیکه تاکنون سایپا با مشکل تأخير در ايفای تعهدات مواجه بوده، بيانگر عزم جدی اين گروه در جهت حرکت در راهبرد سایپای نوین و نیز جلب رضايت مشتريان است.

کاظمی تأكيد كرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تعهدات مربوط به خودروهای مشتريان سايپا، زودتر از موعد تحويلِ درج شده در بخشنامه‌های فروش و قراردادها، تخصيص می‌يابد و قصد داريم با تسری آن به ساير محصولات گروه، برای هميشه پرونده تأخير در تحويل خودروهای مشتريان را ببنديم.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در پایان تصريح كرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با افزايش توليد و برنامه‌ريزی مناسب و متنوع در فروش، پاسخ‌گوی نيازهای موجود در بازار مصرف‌كنندگان واقعی بازار خودرو كشور باشد و زمینه را برای کاهش التهاب بازار خودرو فراهم کند.
برچسب ها: رپورتاژ سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *