پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
مربی ملی‌پوش دوومیدانی:

کسی سراغی از ما نگرفته که برنامه بدهیم/ شاید در اولویت نیستیم

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 749623
مربی ملی‌پوشان دوومیدانی گفت: تاکنون کسی از فدراسیون از ما برنامه نگرفته بخواهیم بدهیم و شاید در اولویت نیستم.
کسی سراغی از ما نگرفته که برنامه بدهیم/ شاید در اولویت نیستیم
گروه ورزش جهان نيوز: هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط تمرین بهنام شیری و علی فتحی گنجی اظهار داشت: در ورزشگاه آفتاب انقلاب مشغول تمرین هستیم و کارمان را پیش می‌بریم. یک مقدار سرمای تهران اذیت می‌کند و همین موضوع مشکلی را هم برای شیری به وجود آورد.

وی در مورد اینکه اکثر دوومیدانی کاران در کیش اردو زده‌اند و شما هم قرار است اعزام شوید یا برنامه دیگری دارید، گفت: ما تمرینات مان را از مهرماه آغاز کردیم و از آن زمان تاکنون کسی سراغی از ما نگرفته است که بخواهیم برنامه اردویی بدهیم.

مربی تیم ملی دوومیدانی ادامه داد: شیری یکی از شانس‌های کسب سهمیه المپیک است و انتظار داشتیم از طرف فدراسیون برنامه‌ها گرفته شود و قراردادی بسته شود، اما این اتفاق تاکنون نیفتاده و شاید ما در اولویت نیستیم.

سپهرزاد تاکید کرد: همیشه در این چند سال به مربیانی که شاگردان مدال آور داشتند و سرشان در کار خودشان بود توجهی نشده است. با این شرایط ما کارمان را می‌کنیم، اما این هم دلیل نمی‌شود که آنها بی توجهی کنند.

وی در پایان گفت: در این شرایط سخت تنها چیزی که ما را دلگرم می‌کند، حمایت باشگاه پلیمر است و ما هم تلاش می‌کنیم که جواب حمایت‌های آنها را بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *