سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

ماسک ارزان، با کیفیت و با قیمت مصوب جدید را از کجا خریداری کنیم؟

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 748598
ماسک ارزان، با کیفیت و با قیمت مصوب جدید را از کجا خریداری کنیم؟
اگر شما هم تا به حال ماسک‌هایتان را 1300 تومن و یا حتی بیشتر خریداری می‌کردید پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید تا بگوییم از این پس ماسک را با چه تعرفه‌ای و از کجا باید تهیه کنید.

این روزها کرونا برای همه ما اسمی آشناست و ظاهرا قرار نیست این اسم را به این زودی‌ها فراموش کنیم. اسمی که وقتی به آن فکر می‌کنیم بعد از تخت بیمارستان و دستگاه‌های اکسیژن به یاد یک کلمه دیگر هم میوفتیم. ماسک! وسیله‌ای که اگر استفاده از آن را جدی بگیریم، خیلی راحت می‌تواند جان ما و عزیزانمان را نجات دهد.

اما با توجه به یکبار مصرف بودن ماسک‌ها و لزوم استفاده مداوم از آن، هزینه قابل توجهی که خانواده‌ها هر ماه برای خرید ماسک باید صرف کنند برای برخی از افراد رقم قابل توجهی بوده و در این اوضاع اقتصادی نه چندان خوب هزینه سنگینی محسوب می‌شود. ولی در این مقاله یک خبر خوب برایتان داریم. کاهش قیمت مصوب ماسک!
اگر شما هم تا به حال ماسک‌هایتان را 1300 تومن و یا حتی بیشتر خریداری می‌کردید پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید تا بگوییم از این پس ماسک را با چه تعرفه‌ای و از کجا باید تهیه کنید.

ولی قبل از اینکه به بحث پیرامون نرخ جدید ماسک بپردازیم بد نیست به این پاسخ دهیم که:
 
تا چه زمانی باید به ماسک زدن ادامه دهیم؟
در این چند هفته اخیر تقریبا هر روز یک کشور جدید به لیست کشورهایی که ادعای کشف واکسن کرونا را داشتند اضافه شده و برخی از کشورها نیز اعلام کرده‌اند با توجه به کشف واکسن کرونا قصد شروع طرح همگانی واکسیناسیون را در کشور خود دارند. ایران نیز در میان کشورهایی است که علاوه بر اعلام خبر دستیابی به نسخه اولیه واکسن کرونا، اقدام به خرید این واکسن از کشورهای دیگر نیز کرده است و این یعنی در آینده‌ای نه چندان دور احتمالا می‌توانیم منتظر طرح واکسیناسیون در ایران نیز باشیم. حال وجود این اخبار دلگرم کننده آیا واقعا لزومی دارد که همچنان از ماسک استفاده کنیم؟

احتمالا اگر پاسخ این سوال منفی باشد خیلی‌ها از اینکه دیگر مجبور نیستند ماسک بزنند خوشحال خواهند شد ولی باید بیان کنیم که همچنان بر اساس نظر سازمان جهانی بهداشت WHO استفاد از ماسک می‌تواند به اندازه تزریق واکسن و یا حتی بیشتر از آن در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اثرگذار باشد.

این سازمان همچنین اعلام کرده است نه تنها در محیط‌های بیرون از خانه باید از ماسک استفاده کنید، بلکه اگر یکی از اعضای خانواده‌ به کرونا مبتلا شد نیز لازم است تا او و هم سایر افراد خانواده در تمام مدت از ماسک استفاده نمایند.

بنابراین گرچه یک سالی می‌شود که جهان با کرونا مواجه شده است و هر روز نیز خبرهای خوشی از کشف واکسن کرونا توسط کشورهای مختلف به گوش می‌رسد، ولی هنوز هم باید استفاده از ماسک را جدی بگیریم.

اما الان که بحث از تولد یک سالگی کرونا شد وقت آن است که به سراغ تصمیم خوش ایران به مناسبت این تولد برویم.
 
تولد یک سالگی کرونا، و جشن گرفتن عجیب ایران برای آن
 

همین چند روز پیش بود که سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد یک‌سال از اعلام اولین تست مثبت ابتلا به ویروس کرونا گذشته است و این یعنی چه باورمان بشود چه نشود، یک‌سال است که همه جهان درگیر ویروسی عجیب و غریب است که حتی هنوز نمی‌دانیم اولین بار از کجا شروع شد و علتش چه بود. ایران هم که با نزدیک شدن به این جشن تولد مشغول رکوردزنی های بی سابقه ای در آمار مرگ و میر و تعداد مبتلایان روزانه بود تصمیم گرفت به شیوه‌ای جذاب به استقبال تولد کرونا برود.

استقبالی از نوع تعطیلی سراسری کشور برای حداقل 2 هفته!

هرچند این شیوه جشن گرفتن برای کرونا باعث شد تعدادی زیادی از افراد برای دست کم 2هفته در خانه‌های خود بمانند و از این راه هزینه‌ای که برای خرید ماسک نیاز بود را کاهش دهند، اما با تمام شدن این تعطیلات 14 روزه مجدد شاهد افزایش شدید درخواست‌ها برای خرید ماسک از داروخانه‌ها هستیم. درخواستی که پیش‌بینی می‌شد مطابق معمول همیشه منجر به افزایش قیمت ماسک باکیفیت شود.

اما دولت با خبر خوشی که داشت خیلی‌ها را شگفت زده کرد! و آن هم این است که به مناسب یک‌ساله شدن کرونا نرخ مصوب ماسک کاهش پیدا کرده و از 1300 تومان به 1000 تومان رسیده است.

این خبر خوب هرچند برای خیلی‌ها خوشحال کننده بود و موجب کاهش حداقل چندصدهزار تومن هزینه در ماه می‌شد ولی ظاهرا هنوز به خوبی در کشور اجرایی نشده است و بسیاری از داروخانه‌ها همچنان ماسک را با قیمت 1300 تومان به ازای هر عدد به فروش می‌رسانند.

اما یک سوال؛

ماسک ارزان، باکیفیت و با قیمت مصوب را از کجا بخریم؟
 

این روزها تقریبا ماسک‌های باکیفیت را می‌توانید در هر فروشگاه آنلاین، داروخانه و حتی دکه‌ای پیدا کنید. اما زمانیکه بحث از فروش ماسک ارزان، باکیفیت و با قیمت مصوب می‌شود اوضاع کمی تغییر می‌کند.

اگر در این ایام کرونایی قصد خرید ماسک آن هم با قیمت هر عدد 1000 تومان را دارید می‌توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی مختلف و با مقایسه قیمت‌ها اقدام به خرید ماسک کنید. ولی حتما حواستان به زمان تحویل سفارش هم باشد. چرا که برخی از سایت‌ها هرچند اقدام به فروش ماسک‌های ارزان و با قیمت مصوب کرده‌اند، با این حال به دلیل طولانی بودن روند ارسال سفارش مشتریان ممکن است چند هفته‌ای طول بکشد تا ماسک‌هایی که خریداری کرده‌اید به دستتان برسد.

اما جای هیچ نگرانی نیست. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت بتادارو به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین محصولات داروخانه‌ای اقدام به خرید ماسک با کیفیت و به نرخ مصوب نمایید. این فروشگاه اینترنتی که در اصل نسخه آنلاین داروخانه پر سابقه دکتر افخم است 2 سالی می‌شود که اقدام به عرضه آنلاین محصولات خود نموده است و با ثبت رکورد فروش 75000 محصول توانسته است به عنوان یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایران شناخته شود.

در وب سایت بتادارو شما می‌توانید به راحتی سفارش خود را برای خرید ماسک ارزان با قیمت مصوب 1000 تومان ثبت کرده و از همه مهم‌تر اینکه به دلیل پیشتاز بودن روند پست سفارش‌های دریافتی می‌توانید از تحویل به موقع سفارشتان اطمینان داشته باشید.

پس همین امروز برای خرید ماسک به بتادارو مراجعه نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *