شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۲
۱

خرید بهترین کمپرسور کولر گازی در ایران

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 748428
کمپرسور، اصلی‌ترین بخش کولر گازی می‌باشد بطوریکه از آن به عنوان قلب سیستم‌های خنک‌کننده یاد می‌کنند. بنابراین انتخاب صحیح کمپرسور از اهمیت زیادی برخوردار است.
خرید بهترین کمپرسور کولر گازی در ایران
خرید بهترین کمپرسور کولر گازی در ایران مستلزم آن است که ابتدا انواع کمپرسورها را بشناسید. چراکه خرید بهترین کمپرسور کولر گازی، لزوما خرید گران‌ترین کمپرسور یا بهترین برند آن نیست.

کمپرسور، اصلی‌ترین بخش کولر گازی می‌باشد بطوریکه از آن به عنوان قلب سیستم‌های خنک‌کننده یاد می‌کنند. بنابراین انتخاب صحیح کمپرسور از اهمیت زیادی برخوردار است. این مسئله به طرز قابل توجهی موجب کاهش هزینه‌های جانبی خواهد شد. یافتن مرجعی مطمئن در این زمینه می‌تواند اولین قدم در انتخاب مناسب‌ترین کمپرسور باشد. شما می‌توانید کمپرسور مورد نیاز خود را از نمایندگی فروش کمپرسور کولر گازی خریداری کنید. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره کمپرسورهای کولرگازی و داکت اسپلیت هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

کلیه قطعات کمپرسورهای کولر گازی
کمپرسور انواع مختلفی داشته که بر اساس توان و ظرفیت کولر گازی بر روی آن نصب می‌شود. قطعات کمپرسورهای کولر گازی عمدتا شامل: لوله مکش، لوله تخلیه، میل لنگ، روتور، استاتور و ... می‌باشد. سرویس به موقع کولر گازی مهم‌ترین کاری است که دستگاه شما را از آسیب‌های جدی، دور نگه می‌دارد. اما ممکن است کارکرد کولرگازی شما به دلایل مختلف، دچار اختلال شده و احساس کنید خنک‌کنندگی همیشه را ندارد. در این صورت، حتما باید دستگاه را خاموش کرده و برای تعمیر آن اقدام کنید. چراکه اگر نسبت به این مسئله بی‌توجه باشید، احتمالا مجبور به صرف هزینه‌های بیشتری خواهید شد.

شاید دانستن این نکته خالی از لطف نباشد که در صورت سوختن کمپرسور کولر گازی، تعمیر آن توجیه اقتصادی ندارد. بنابراین در چنین حالتی می‌بایست، کمپرسور به طور کامل تعویض شود. گفتنی است فروشگاه اینترنتی مسترکول ، نمایندگی قطعات کولرگازی در کشور را دارد. بدین ترتیب، شما می‌توانید قطعات مورد نیازتان را به راحتی و به صورت آنلاین از این فروشگاه سفارش دهید.


انواع کمپرسور کولر گازی
فروش اینترنتی کمپرسور کولر گازی سبب شده تا بتوانیم انواع کمپرسورهای موجود در بازار را به راحتی جستجو کنیم. در حقیقت، کار تمامی کمپرسورهای کولر گازی یکی بوده و تفاوت اصلی آن‌ها در شیوه انجام کارشان است. مدل‌های مختلفی از کمپرسورها در کولرهای گازی به کار برده می‌شوند که در زیر به آنها اشاره شده است:

- کمپرسور روتاری: معمول‌ترین مدل کمپرسورهای کولرگازی هستند. گفتنی است این کمپرسورها بیشتر برای مناطقی با فشار هوای بالا مناسب می‌باشند.

- کمپرسور پیستونی: به طور کلی، در کولرهای گازی با ظرفیت نسبتا بالا، از این‌ مدل استفاده می‌شود. این نوع از کمپرسورها عمدتا در مناطق گرم‌تر استفاده میشوند. هرچند به دلیل سر و صدای نسبتا بالا، می‌توان گفت کمتر از قبل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

- کمپرسور اسکرال: این کمپرسورها در کولرهای با ظرفیت بالاتر به کار برده می‌شوند. راندمان این کمپرسورها بسیار بالا بوده که همین امر موجب گران‌تر شدن آن‌ها نسبت به انواع دیگر شده است.

4 نکته ضروری در زمان خرید کمپرسور کولر گازی
داشتن اطلاعات کافی در هنگام خرید کمپرسور کولر گازی بسیار ضروری است. در زیر به برخی از این نکات اشاره شده است؛

- شاید اولین و مهم‌ترین نکته در زمان خرید کمپرسور دانستن نوع کمپرسور نصب شده بر روی دستگاهتان می‌باشد. در حقیقت، مدل کمپرسور انتخابی می‌بایست مشابه نمونه قبلی خود باشد. چراکه هر کمپرسور دارای ابعاد و محل قرارگیری متفاوتی می‌باشد. بنابراین، در صورت تفاوت مدل، هزینه زیادی به شما تحمیل خواهد شد.

- به طور معمول، توان برودتی کولرهای گازی مختلف با هم متفاوت است. بنابراین آگاهی از توان برودتی کولر امری بسیار مهم است.

- نوع مبرد یا گاز به کار برده شده در دستگاه، نکته‌ای است که می‌بایست در نظر گرفته شود. غالبا، گاز استفاده شده در کولرهای موجود در ایران از نوعR22  و یا 410 Rمی‌باشد. با این حال کمپرسورهایی که با R22 کار می‌کنند در دسترس‌تر هستند.

- لازم به ذکر است، کولرهای گازی در دو نوع تک‌فاز و سه‌فاز عرضه می‌شوند. بنابراین کمپرسور را باید بر اساس نوع برق مصرفی دستگاه انتخاب کرد. 

انواع کمپرسورهای موجود در فروشگاه برودتی مسترکول
همانطور که پیش‌تر گفته شد، کمپرسورهای تولید شده برای کولر گازی و داکت اسپلیت‌ها به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. شرکت‌های ال‌جی، سامسونگ، پاناسونیک و جی‌ام‌سی‌سی از تولید کنندگان کمپرسورهای روتاری می‌باشند.

کمپرسورهای پیستونی کولر گازی هم بیشتر با برندهای کلترون، کوپلند، تکامسه شناخته شده‌اند. البته  شرکت بریستول هم در زمینه کمپرسورهای پیستونی حرف برای گفتن دارد اما کمتر از دیگر برندها مورد استفاده قرار می‌گیرد. معروف‌ترین کمپرسورهای استفاده شده در کولرهای گازی هم مدل‌های اسکرال می‌باشند.

کمپرسورهای سری ZR شرکت کوپلند، کمپرسورهای ال‌جی و دایکین در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. گفتنی است، انواع کمپرسورهای گازی نام برده شده را می‌توانید از فروشگاه برودتی مسترکول تهیه کنید. مسترکول،  فروشگاه قطعات داکت اسپلیت  و کولر گازی می‌باشد و سال‌های سال است که تامین لوازم و قطعات برودتی را در کشور بر عهده دارد.

خرید کمپرسور کولرگازی از فروشگاه اینترنتی مسترکول
خرید کمپرسور کولرگازی، همواره دغدغه بسیاری از مصرف‌کنندگان این دستگاه بوده است. اهمیت کمپرسور به عنوان مهم‌ترین بخش کولرگازی، سبب شده تا انتخاب آن از حساسیت‌های بیشتری برخوردار باشد.

همانطور که می‌دانیم، طیف وسیعی از انواع کمپرسورها با برندهای مختلف در بازار موجود است. همین مسئله، ممکن است پیدا کردن کمپرسور مناسب برای دستگاه را با چالش مواجه ‌کند. به نظر  می‌آید در چنین حالتی منطقی‌ترین راهکار، خرید اینترنتی کمپرسور کولر گازی می‌باشد. بنابراین بهتر است به دنبال مرجعی معتبر در این زمینه باشیم تا فرایند انتخاب و خرید را تسهیل کنیم. مسترکول، مرکز فروش لوازم کولر گازی در تهران می‌باشد.

این مرکز برای راحتی مشتریانش در سراسر ایران، چندین سال است بخش فروش اینترنتی محصولات خود را راه‌اندازی کرده است. فروشگاه اینترنتی مسترکول با سال‌ها سابقه درخشان در حوزه تامین لوازم و تجهیزات سرمایشی فعالیت می‌کند. همچنین، شما در هنگام خرید می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص این مجموعه بهره‌مند شوید. بدین ترتیب می‌توانید بهترین و مناسب ترین کمپرسور را برای دستگاهتان تهیه کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Servni
Portugal
سلام از چه طریقی میتونم سفارش بدم قیمت کمپرسور روتاری ال جی چقده اگر میشه ایمیل پاسخ بدید ممنونم