سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

خرید انواع لوازم مصرفی اداری و مدرسه در دفتر دستک

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 748597
اگر شما کارمند هستید و در یک شرکت و یا سازمان مشغول کار هستید بطور یقین در دفتر کار خود نیاز به مجموعه ای از ابزار و لوازم مصرفی دارید! ابزاری که بتوانید با دست آنها را لمس کنید و مطمئن باشید که این وسایل را در اختیار دارید. در طول روز ما نیاز به ابزار و لوازم متنوعی مانند انواع قلم، مداد، ماژیک، کاغذ، ظرف غذا، لیوان برای نوشیدن چای و قهوه و ... داریم و انتظار داریم در هنگام لزوم آنها در دسترس ما باشند. البته تنها زمانی ما به ضرورت وجود این ابزار پی میبریم که نمی توانیم یکی از آنها را در دفتر کار پیدا کنیم! آن زمان خود را ملزم به خرید این ابزار و لوازم کرده تا همیشه دفتر کار مجهزی را داشته باشیم.

با این حال بسیاری مردم از اهمیت خرید آنلاین لوازم التحریر و لوازم مصرفی اداری با کیفیت چشم پوشی می کنند؛ اما انتخاب این وسایل حرف های زیادی در مورد شما و حرفه تان و دفتر کار شما می زند! انتخاب ابزار و لوازم مصرفی با کیفیت شما را حرفه ای تر نشان داده و باعث می شود مراجعه کنندگان شما و حرفه تان را جدی بگیرند.
 

دانستن اینکه شما این ابزار و لوازم را از کجا تهیه نمایید اهمیت بسیاری دارد. اینکه شما بتوانید از یک مجموعه با نام و شهرت خوب کلیه این لوازم را سفارش دهید تا برای شما و در محل کار شما تحویل داده شود می تواند شما را در مدیریت زمان و کنترل هزینه های شما بسیار مؤثر باشد. فروشگاه اینترنتی دفتر دستک بستری مناسب را در این زمینه برای شما فراهم آورده است تا با مناسب ترین هزینه و بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن ابزار و لوازم مورد نیاز خود را خریداری و در اختیار داشته باشید.
 
خرید ظرف غذای مناسب برای مدرسه و محل کار
برنامه و رژیم غذایی مناسب در مدرسه و محل کار اهمیت بسیاری در سلامت افراد دارد. همینطور نگهداری و حمل صحیح غذا در فاصله بین منزل تا مدرسه و دانشگاه و یا محل کار نیز بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه بتوانید غذاهای خانگی را در بیرون از منزل با خود حمل نمایید نیاز به یک ظرف غذا مناسب و جمع و جور، بادوام و ترجیحاً ضد نشت دارید. بیشتر این ظروف با کیفیت و استاندارد بالا از پلاستیک عالی فشرده و سخت و آنتی باکتریال تولید می شوند.

حتی از این ظروف در پیک نیک های یک روزه نیز که غذاهای خانگی را با خود به همراه دارید می توان استفاده نمود. وزن و حجم مناسب این ظروف کیف و کوله شما سنگین نمی شود و با توجه به قابل شست و شو بودن این ظروف و ماندگاری آنها اهمیت استفاده از این ظروف در حفظ و نگهداری محیط زیست مشخص می شود.

همگی این ظروف قابل استفاده در فریزر، ماکروویو و ماشین ظرفشویی نیستند؛ پس لازم است در هنگام خرید ظرف غذا به این نکته توجه داشته باشید که آیا برای نوع رژیم غذایی شما مناسب است و آیا انتظارات شما را برآورده می نماید یا خیر!



در دفتر دستک انواع ظرف غذا با کیفیت عالی از برندهای روو (Rove) و کلاگز (Kellogg’s) عرضه شده است. برخی از این ظروف در بین لایه های دیواره خود دارای مایع ژل هستند بدین صورت که قبل از اینکه غذا در ظرف ریخته شود به مدت 1 الی 2 ساعت ظرف غذا را درون فریزر قرار داده شود تا مایع ژل یخ زده و آماده نگهداری و سرد نگه داشتن غذا تا چندین ساعت باشد؛ بخصوص غذاهای دارای گوشت و تخم مرغ که سریعتر فاسد می شوند!

همچنین ظرف غذای چند تیکه تا بتوانید مواد غذایی مختلف از قبیل سالاد، برنج، ساندویچ خود را بصورت جداگانه در آن گذاشته و ظرف غذا را بصورت مستقیم در ماکروویو قرار دهید تا غذا گرم شود. همچنین دارای قاشق و چنگال پلاستیکی و سبک بوده که در محفظه ای مخصوص در قسمت درب ظرف قرار دارد و شما با اطمینان کامل می توانید از لوازم شخصی خود استفاده نمایید.

خرید قهوه جوش برای محل کار
بطور کلی امروزه در محیط کار نیاز به فضاهایی حس می شود که کارمندان برای لحظاتی فارغ از کار با همکاران خود معاشرت کنند و در این زمان فراغت نوشیدن قهوه بسیار لذت بخش خواهد بود.

یکی از ایده هایی که برای دفتر کار چه با سبک معماری کلاسیک و چه مدرن وجود دارد اختصاص دادن فضایی جهت چیدمان لوازم برای گذراندن زمان استراحت کارمندان است؛ فضایی دلپذیر که هر شخصی را برای خلق ایده های نوین و کاربردی ترغیب نماید.

در چنین فضایی اهمیت داشتن یک قهوه جوش که فضای زیادی را اشغال نکند و بتوان به راحتی با آن کار کرد کاملاً حس می شود! تحقیقات نشان می دهد عطر قهوه در کاهش استرس اهمیت بسزایی دارد.
 

دستگاه قهوه جوش از برند بایترون (Bitron) با ظرفیت مناسب دارای قوری شیشه ای و صفحه گرم کننده انتخابی مناسب، مطمئن و کاربردی است. این دستگاه دارای فیلتر پلاستیکی دائمی با قابلیت استفاده از فیلتر کاغذی یکبار مصرف نیز می باشد.
 
خرید لیوان آب مناسب در دفتر دستک
از مهم ترین ویژگی های یک قمقمه آب با کیفیت نقش دوگانه ای است که می تواند داشته باشد؛ به این معنی که مایعات گرم مانند چای و قهوه را تا چند ساعت گرم نگه دارد و مایعات سرد را نیز برای چندین ساعت خنک و گوارا حفظ نماید. این ویژگی بسیار مهم چه در روزهای سرد زمستان و چه در روزهای گرم تابستان شما را در داشتن یک نوشیدنی دلچسب یاری می نماید؛ یک همراه عالی در مدرسه و دانشگاه و دفتر کار و البته مسافرت!

البته قمقمه آب که با ساختار دو جداره تولید شده اند دارای چنین ویژگی هستند؛ و برخی دیگر ساختار ساده ای داشته و تنها برای حمل مایعات تولید شده اند. در ساختار دوجداره هوا را از بین دیواره ها خارج کرده و خلاء ایجاد می کنند، در این حالت مایعات در این ظروف با دمای ثابت باقی می مانند!

در عین حال برای تولید قمقمه آب از مواد مختلف مانند آلومینیوم، پلاستیک فشرده، شیشه و ... استفاده می شود و البته درب همگی آنها ضد نشت است. برخی دارای درب کشویی و برخی دارای درب دکمه ای هستند تا بتوان بواسطه آنها مایع درون ظرف را بنوشید.

در دفتر دستک انواع قمقمه آب با ساختار دو جداره و لیوان نی دار از دو برند جهانی روو (Rove) و کلاگز (Kellogg’s) دارای استاندارد جهانی در تولید کیفی و طراحی بسیار زیبا عرضه شده است که شما را در خریدی مطمئن یاری می کند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *