شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

پورمختار: توقیف، ظلم به کیهان است

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 564160
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: تیتر کیهان در مورد موشک‌های یمن مغایرتی با امنیت ملی ما ندارد و توقیف، ظلم به کیهان است.
پورمختار: توقیف، ظلم به کیهان است
به گزارش جهان نيوزبه نقل ازفارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت: تیتر روزنامه کیهان، تیر به‌جا و درستی بود و توقیف آن را درست نمی‌دانم.

وی افزود: ائتلاف سعودی در جنایاتی که علیه ملت مظلوم یمن اتفاق می‌افتد سهیم و شریک و همه آنها جنایتکار جنگی هستند و این حق یمنی‌ها است که از خودشان دفاع کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: اینکه رژیم آل سعود مدعی شده که فعالیت‌های موشکی یمن با کمک ایران بوده یک گزافه‌گویی است و حال که کیهان با تیتر مناسب و به‌جای خود انتقام‌گیری مردم مظلوم یمن را از کشورهای جنایتکار نشان می‌دهد به هیچ‌کس در داخل کشور نباید بربخورد؛ چه دولت باشد و چه قوه قضاییه.
پورمختار خاطرنشان کرد: تیتر کیهان نه بر خلاف امنیت ملی است و نه این برداشت باید بشود این رفتار در تأیید ادعاهای رژیم سفاک و خونریز عربستان است.

وی افزود: اینکه کیهان بگوید شایسته است که پایتخت‌های ائتلاف عربی آماج حملات یمنی‌ها در دفاع از خودشان قرار بگیرد حرف نابه‌جایی نیست و به هیچ‌وجه برخلاف امنیت ملی ما هم نیست و نشاندهنده نقشه ایران هم نیست.
 عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: توقیف ظلم به کیهان است و نباید ما اجازه دهیم که به جای اینکه از اقدام تدافعی و متقابل یمن حمایت شود بعضاً از روزنامه‌هایی که یا ترس در وجود آنها حاکم است و یا کاری به مظلومیت کشورهای مسلمان ندارند ساکت و یا حمایت‌گر باشند.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: ما که حامی ملت‌های مظلوم یمن، عراق، سوریه، فلسطین و... هستیم که تحت ستم رژیم جنایتکار آمریکا له می‌شوند، باید از مواضع انقلابی روزنامه کیهان حمایت کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای خدا تو یکی حرف نزن...
Iran, Islamic Republic of
تفکر هاشمی رفسنجانی بر این شورا حاکم است جناب جلیلی عضو حزب اللهی شورا هم که راه پیمایی اربعین است. لذا کارشان طبیعی است.