جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

روزنامه کیهان دو روز توقیف شد

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 564092
روزنامه کیهان برای دو روز متوالی توقیف شد.
روزنامه کیهان دو روز توقیف شد
به گزارش جهان نيوز، دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای دو روز (شنبه و یکشنبه آینده) توقیف کرد.

دوشنبه این هفته ـ ۱۵ آبان ماه ـ دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد، در جلسه امروز مقرر شد به روزنامه کیهان بابت تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی»، که خلاف مصالح و امنیت ملی تشخیص داده شد، تذکر داده شود.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
یک استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
چقدر ضد انقلاب ازاین کار خوشحال می شود! مگر کیهان یک واحد دولتیست که موضعگیری آن به حساب دولت گذاشته شود. چه ربطی به این شورا دارد. جز این که اینگونه موضوع برداشت شود که در آستانه اربعین حسینی خواسته اید یک زهر چشمی بگیرید و جزو سابقه درخشان مبارزاتی محسوب گردد و ...این مدت خودتان را خالی کنید. کیهان دارد با صدای بلند و بدون محافظه کاری از مظلومین یمن که به خاک و خون کشیده شده اند در برابر جنایتکاران عربستان و دبی نشینان دفاع می کند بعد شما آن را توقیف می کنید!!! اینکار را می توان حمل به اشتباه لپی کرد و گرنه می توان عمیق تر شد و ممکن است مطالب ناگواری در پشت این حرکت روشن شود که به صلاح نباشد امیدوارم جبران شود. به هرحال فعلا می گویم مارادونا را رها کن و غضنفر را بچسب! البته در کل این کار زشت به نفع کیهان و جریان حق خواهد شد.
فقط برای اطلاع عرض می شود الان یکساعت نشده این خبر منتشر شده ولی ویکی پدیا که شعبه ای از جریان رسانه ای صهیونیسم است این مطلب را در بخش معرفی کیهان گذاشت به شرح زیر:
توقیف کیهان
دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه ای، این روزنامه را در 20 و 21 آبان 96 توقیف کرد. تیتر عجیب این روزنامه ((شلیک موشک انصارالله به ریاض هدف بعدی، دوبی)) بود.
Iran, Islamic Republic of
عجب این همه کار خلاف بین امنیت ملی دارد انجام می شود و خلافکارها دارند راست راست راه می روند و کاریشان ندارند حالا به مرد حق مدار ما گیر داده اند. واقعا همه چیز بر عکس شده است. یک کم به حفظ آبرویتان فکر کنید.