پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱۵
کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با جهان نیوز:

«الهام علی‌اف» عروسک خیمه شب بازی آمریکا، اسرائیل و ترکیه شده/ لیاقت مردم شیعه آذربایجان فردی وابسته به فراماسونری و صهیونیست‌ها نیست/ «علی اف» مراقب باشد مثل صدام قربانی مطامع آمریکا و اسرائیل نشود

يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 822839
کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه در حال حاضر شاکله تفکرات «الهام علی‌اف» همان شاکله تفکرات «صدام حسین» در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: الهام علی‌اف از سرنوشت شوم دیکتاتور سابق عراق عبرت گیرد.
«الهام علی‌اف» عروسک خیمه شب بازی آمریکا، اسرائیل و ترکیه شده/ لیاقت مردم شیعه آذربایجان فردی وابسته به فراماسونری و صهیونیست‌ها نیست/ «علی اف» مراقب باشد مثل صدام قربانی مطامع آمریکا و اسرائیل نشود
گروه بین المللی جهان نيوز: حسن هانی زاده کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با جهان نيوز درباره اظهارات خصمانه «الهام علی‌اف» علیه ایران اظهار داشت: رئیس جمهور خودخوانده جمهوری آذربایجان که بر خلاف قوانین بین المللی ریاست جمهوری را از پدرش به ارث برده، اخیراً به علت اینکه با کمک ترکیه، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای دیگر توانسته یک پیروزی زودگذر و آنی در برابر ارمنستان پیدا کند دچار غرور کاذب شده است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر شاکله تفکرات «الهام علی‌اف» همان شاکله تفکرات «صدام حسین» در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: «الهام علی‌اف» عروسک خیمه شب بازی آمریکا، ترکیه و رژیم صهیونیستی است. او از سرنوشت شوم دیکتاتور سابق عراق عبرت گیرد تا همان گونه که صدام قربانی اهداف آمریکا شد، او هم قربانی اهداف اسرائیل در منطقه نشود.
 
کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه «الهام علی‌اف» وابسته به یک خانواده فراماسونری است، خاطرنشان کرد: فراماسونری سازمانی است که توسط یهودیان ایجاده شده و بسیار فعال است. تعداد زیادی از شخصیت‌های منطقه‌ای و جهانی وابسته به این سازمان صهیونیستی مخوف و سری هستند.
 
هانی زاده با اشاره به اینکه «الهام علی‌اف» بدون توجه به شرایط داخلی آذربایجان حرف می‌زند، گفت: آذربایجان در برهه‌ای جزء قلمرو تاریخی و جغرافیایی ایران محسوب می‌شد و 70 درصد این کشور به لحاظ اعتقادی به مردم ایران نزدیک هستند. لیاقت مردم شیعه آذربایجان فردی که وابسته به فراماسونری و صهیونیست است، نمی‌باشد.

 
هانی زاده با بیان اینکه «الهام علی‌اف» قصد دارد با تحریک اسرائیل فراتر از جایگاه آذربایجان چه به لحاظ ژئوپلیتیکی و چه به لحاظ ساختار اجتماعی ایفای نقش کند، خاطرنشان کرد: اظهارات سخیف او نشان می‌دهد یک سیاستمدار کارکشته، با درایت، باتجربه و هوشمند نیست بلکه با تحریک رژیم صهیونیستی تلاش دارد به نوعی در برابر ایران و نفوذ ایران ایستادگی کند.
 
وی با اشاره به اینکه خود اسرائیل با چالش موجودیت مواجه است و «الهام علی‌اف» با طناب این رژیم به ته چاه می‌رود، گفت: اخیراً هم چندین پایگاه رژیم صهیونیستی در نزدیکی های مرزهای ایران و آذربایجان ایجاده شده و این یک اقدام غیردوستانه از سوی «الهام علی‌اف» علیه ایران تلقی می‌شود. این پایگاه های جاسوسی برای امنیت ملی ایران و منطقه خطر آفرین است.
 
هانی زاده در پایان با اشاره به اینکه «الهام علی‌اف» فردی دیکتاتور است، گفت: بیش از 70 درصد مردم با حکومت او مخالف هستند ولی با توجه به پشتوانه های منطقه ای مثل ترکیه و اسرائیل با استفاده از پنجه آهنین بر مردم آذربایجان حکومت می‌کند. این عجیب است که در یک کشور جمهوری، ریاست جمهوری از پدر به پسر به ارث برسد و لذا در آذربایجان یک جمهوری سلطنتی بر قرار شده است. این رئیس جمهور غیرقانونی تلاش دارد تا جایگاه صهیونیست‌ها را در منطقه تثبیت کند.
https://jahannews.com/vdcjt8eohuqe8oz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjt8eohuqe8oz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شرش کم میشه ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
چنان تبلیغات ضد ایرانی تو باکو میکنن که بیشتر مردمش فکر میکنن ایران و روسیه آذربایجان و تقسیم کردن بین خودشون در صورتیکه قاجار در قدرت بود زمان ترکمنچای و همزبانان خود علی اف بودن که ترکمنچای و امضاء کردن .
Iran, Islamic Republic of
الهام ، اف بر تو / ضمنا فراموش نکن جمهوری آذربایجان و مردمش قسمتی از وطن ایران هستند که به نا حق از خاک ما جدا شدند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی ما از ادعاهای به حقمون کوتاه بیایم دیگران با ادعای دروغ جلو میان
Iran, Islamic Republic of
افرین
ما باید سیاست تهاجمی در باره سرزمین به زور گرفته خودمان داشته باشیم تا اقلیم اذر بایجان شمالی خودمان را به مام وطن برگردانیم مثل المان شرقی که توسط المان غربی پس از ۴۵ سال پس گرفته شد
France
علی اف بداند اهمیت حفظ مرز ایران با ارمنستان برای ما ایرانیان کمتر از جنگ با صدام نیست.
Iran, Islamic Republic of
مردم را دعوت به بازگشت به ایران بزرگ در دل ایران قوی کنیم..
Iran, Islamic Republic of
الهام خانوم رییس جمهور کودن جمهوری اذربایجان انکه صدام بود با ۸۰ کشوری که پشتش بودن در مقابل ایران بزانو دراومد توکه جوجه ای .
دادار
Iran, Islamic Republic of
همیشه آمریکا افرادی بی لیاقت و مترسک و دلقک را بر سر مردم یک کشور می گذارد تا راحت تر بر آن کشور حکومت کند
استعمار گری بی دردسر
مثل زلنسکی........و....
Iran, Islamic Republic of
بحث اینه که الهام سیاست نداره.اگر داشت نه برای ما مزاحمت درست می کرد و نه خودش رو به نابودی می کشوند
United Arab Emirates
.....
Iran, Islamic Republic of
۸۰درصد مردم آذربایجان شیعه هستن
انقلاب رفته نیجریه و یمن.
اما بغل دستمان هنوزنه؟!.
Iran, Islamic Republic of
بدنبال باز کردن پای ناتو جانور وحشی و یکی از نماینده انها در جنگ نیابتی با ایران است
علی
Iran, Islamic Republic of
این رژیم باکو دست در دست رژیم کودک کش و با حمایت ترکیه و مالی عربستان چندین سال است توطئه می کند و عامل خرابکاری در تاسیسات ایران....!!
Iran, Islamic Republic of
باکو با دشمنان ایران برای ضربه زدن به ایران همپیمان شده از اسرائیل تا عربستان