يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۵
خبر ویژه/

اصرار لیدر اصلاحات به معرفی نامزد سایه / حسن روحانی قدرت چانه زنی خودش را در نظام از دست داده است

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 502073
حرکت جدید ما در این دوره حرکتی است که آقای روحانی باید ضوابط آن را بپذیرد. آقای روحانی یا باید یک اصلاح طلب باشد یا اگر اصلاح طلب نبود نمی‌تواند کاندیدای ما باشد. کاندیدای ما در انتخابات آینده یک اصلاح طلب خواهد بود و این آقای روحانی است که باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد دیدگاه های خود را تغییر بدهد یا ندهد.
اصرار لیدر اصلاحات به معرفی نامزد سایه / حسن روحانی قدرت چانه زنی خودش را در نظام از دست داده است
لیدر اصلاحات اصرار بسیار بیشتری به ضرورت معرفی کاندیدای اصلاح طلب در کنار روحانی با ادعای کمک به روحانی پیدا کرده است.

به گزارش جهان نيوز، در جلسه ای که چند روز قبل در منزل یکی از اصلاح طلبان دولتی برگزار شده است، لیدر اصلاحات گفته است: «من روز به روز از وضعیت جامعه بیشتر ناامید می‌شوم. فردی که چوب این وضعیت وخیم را خواهد خورد قبل از هر کس آقای روحانی است و آقای روحانی به هیچ وجه توانایی تبدیل شدن به منتقد وضع موجود را ندارد، اگر هم بخواهد به نظام حمله کند زمینه برای رد صلاحیت او کاملا مهیا است و در نتیجه آقای روحانی در برزخ بین رأی نیاوردن و رادیکالیسم گرفتار شده و راهی هم برای انتخاب بین این دو، پیش روی آقای روحانی نیست

لیدر اصلاحات تصریح می کند: آقای روحانی به مشورت ‌های من و آقای هاشمی اعتنا نکرد و ایشان اگر روابط خودش را با مقامات عالی نظام ترمیم می‌کرد و یک مناسبات عاقلانه‌ای با مقامات ارشد نظام در پیش می‌گرفت، می‌توانست برای جبهه اصلاحات هم کاندیدای مفیدی باشد.

وی می افزاید: «ما در جبهه اصلاحات نیاز به رئیس جمهوری داریم که از امنیتی شدن فضا برای اصلاح طلبان جلوگیری کند و بتواند نظم حاکمیت را حفظ کرده و با مقامات عالی نظام در موضوعات کلیدی برای ما چانه زنی کند. آقای روحانی قابلیت چانه زنی خودش نزد مقامات ارشد نظام را به طور کامل از دست داده است و الان یک نفر باید برای خود آقای روحانی چانه زنی کند!»

لیدر اصلاحات می افزاید: «نکته بعدی این است که آقای روحانی دائما با ما با زبان واسطه‌ها حرف می‌زند و ما برای اینکه ایشان را مستقیم ببینیم و گفتگو کنیم سختی‌های فراوانی را متحمل می‌شویم و وقتی هم دستمان می‌رسد و گفتگو می‌کنیم آقای روحانی برخوردهایش این اواخر بسیار سرد شده و طوری با ما حرف می‌زند که انگار ما یک چیزی به او بدهکار هستیم.»

وی مدعی می شود: «جریان اصلاحات جریان بالنده‌ای است، وضعیت‌های اجتماعی اصلاح طلبی رشد کرده و اغلب جوانان ما وقتی وارد دانشگاه می‌شوند به تفکر اصلاحات گرایش پیدا می‌کنند و تفکر اصلاحات امروز زاینده ترین تفکر اجتماعی در ایران است، این در حالی است که به لحاظ سیاسی کاملا بایکوت شده است و ما نباید نگران این باشیم که یک حرکت جدید را آغاز کنیم، حرکت جدید ما در این دوره حرکتی است که آقای روحانی باید ضوابط آن را بپذیرد. آقای روحانی یا باید یک اصلاح طلب باشد یا اگر اصلاح طلب نبود نمی‌تواند کاندیدای ما باشد. کاندیدای ما در انتخابات آینده یک اصلاح طلب خواهد بود و این آقای روحانی است که باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد دیدگاه های خود را تغییر بدهد یا ندهد.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کار بسیار هوشمندانه و خوبی است و باید هم کاندیدای سایه وجود داشته باشد برای مشکلات احتمالی
Mehdu
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه درین مورد که اغلب جوانان وقتی وارد دانشگاه میشوند تفکر اصلاح طلبی پیدا میکنن درست میگه
تفکر انقلابی دیگه جذابیتی برای جوانان نداره
محمد
Iran, Islamic Republic of
تفکر اصلاح طلبی همان تفکر انقلابی است
Iran, Islamic Republic of
"بهیچوجه توانایی تبدیل شدن به منتقد وضع موجود را ندارد، اگر هم بخواهد به نظام حمله کند ... " یعنی چی؟
Iran, Islamic Republic of
جالبه. ببین کی به کی میگه: اهوی آمو!
مناسبات عاقلانه با رهبری درپیش بگیر...