دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۳۹
۵۱
به رغم ادعای آزادی نقد صورت گرفت؛

شکایت نهاد ریاست جمهوری و وزارت خارجه از جهان نیوز/ تشدید برخورد با رسانه های منتقد

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 497556
نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه از جهان نیوز شکایت کردند.
گروه سیاست جهان نيوز ـ در پی درج خبری با عنوان "افشاگری خواندنی یک کارمند نهاد ریاست جمهوری" مبنی بر اخراج یکی از بانوان کارمند در نهاد ریاست جمهوری و بیان عملکرد منفی برخی مسئولان، این نهاد از پرویز سروری، مدیر مسؤول جهان نيوز شکایت کرد.

به گزارش جهان، وزارت امور خارجه نیز از مدیر مسؤول جهان نيوز شکایت کرد.

این در حالی است که رئیس جمهور دائما از آزادی نقد و انتقاد سخن می گوید اما به گواه اهالی رسانه و نیز با توجه به تعطیلی رسانه های منتقد، وضعیت برخورد با رسانه های منتقد در دولت جدید نسبت به دولتهای قبلی شدیدتر شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بالاخره باید نشان بدهند که چگونه پاسخ منتقدان را می دهند
ان شاء الله این یکسال و دوران ریاست جمهوری روحانی تموم میشه این فشارها هم تموم میشه
آمین یا رب العالمین...
شب قدر دعا یادتون نره...
يك سال نه پنج سال
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
ذبیحی
دراین دولت بازگو کردن حقایق که جزو آزادی بیان نیست . آزادی بیان یعنی تعریف ازدولت وشخص آغای حلال همه مشکلات در صد روز همین وبس .
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز داره هزینه افشاگری جناب زاکانی در خبرگزاری فارس در مورد اطرافیان رئیس جمهور رو میده
خب بالاخره هزینه هم دارد درباره فساد گفتن و نوشتن
Iran, Islamic Republic of
سیاست هجمه به رسانه های منتقد دولت قرار است مرحله به مرحله تا انتخابات ریاست جمهوری جلو رود
منتقم حسین فریدون
Iran, Islamic Republic of
اون روزی که در برابر رسانه ها از برادر رئیس جمهور محترم بدگویی می کردید باید به این فکر می افتادید
چغوک
دلبندم بدگویی نبود!!!!!!
گوشه ای از واقعیت بود
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
قطعا باید جهان توقیف بشه
چون خار در چشم و استخوان در گلو شده
کم میارن شکایت می کنن
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم که یک رییس جمهور در خارج از فضای ماورای جو بود که با قاطعیت در اولین نشست خبری سال 92 با اصحاب رسانه ها بلند بلند تا کید می کرد که:" پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان"!!!
.
جهان نیوز شما که منتقد نیستی بلکه یک بی سواد بی شناسنامه تندروی افراطی هستی از جای خاصی تغذیه می شوی می دانی چرا؟!چون عقل سالمی نداری چراکه عقل سالم فقط در بدن سالم است.
پس ای بزدل و ترسو که احساس لرزش داری. من حواله تو را به یک جای گرم می دهم به جهنم! داخل آن شو که خدا تو را ترسو آفریده است و نمی توانی آفتاب برجام را ببینی.... نمی توانی ببینی که هر روز صبح به صبح بانکها اول قبل از شروع ساعت کاری 1000 فقره ال سی را با سوئیفت باز می کنند و بعد می روند سراغ بقیه کارهایشان. همه جوانان سرکار هستند. ما از رکود گذشته وبه رشد و رونق اقتصادی رسیده ایم. هر روز یک گشایش در کشور انجام می شود؛ سودآوری چشمگیر ارج، درخشش فوق العاده پارس الکتریک، صنایع نساجی، توسعه مسکن مهر، کاهش قیمت کالاها در پی کاهش نرخ ارز، رونق بورس، صنعت فولاد، کاهش قابل توجه قیمت خودروهای داخلی ، کاهش و منع ورود خودروهای لوکس و کالاهای تجملاتی، سرمایه گذاری های بالادستی و زیر بنایی .همت مدیران را ببین که با کمترین حقوق و دستمزد در حد کارگران عادی و کارمندان متوسط خالصانه زحمت می کشند و نه سرمایه ای و دارایی را از خود دارند. سند و مدرکی هم که اثبات کند هزار و چند صد میلیارد سرمایه دارند وجود ندارد ونیست. بدون مدرک و سند حرف نزنید. سرمایه گذاران خارجی را ببین که در پی رفت و آمدهای این هیات اروپایی و آن هیات خارجی به کشور چه سرمایه گذاریهای عظیم و چه مشارکتهای اقتصادی و.... .
حالا فهمیدی چرا باید در محضر دادگاه عدالت جواب بدهی؟!
.
همه اینها که گفتی حرف دل مردم نبوده، انتقاد نکردی بلکه تو تخریب کردی! توهین کردی! تشویش اذهان کردی! افترا زدی!و این شاید در دولتهای گذشته امری معمول و شایسته باشد ولیکن در دولت تدبیر ...
Iran, Islamic Republic of
خبری که در مورد . . . . . زدید رو خوندم و صحت و سقم داشت
ولی دوستان صلاح دیدن راه شکایت از شما رو در پیش بگیرن
Iran, Islamic Republic of
فریدون و ما ادراک فریدون
لطفا اشک تمساح نریزید.
به این میگن پاسخ منطقی، من موندم اینا جای احمدی نژاد بودن و روزانه صدها خبر راست و دروغ علیهشون منتشر می‌شد چه می کردن.
به هر حال دعا کنید دولت بعد روحانی نباشه چون اگه باشه برای چهار سال اولش این بوده خدا به داد مردم برسه در چهار سال دوم که دیگه عمرا نگرانی هیچی ندارن و تخت گاز میرن برای خودشون.
برادر آزادی بیان یعنی تعریف و تمجید از دولت از شما بعیده اینو نگرفتید 2 تا تعریف کنی حال میکنن
تا شما باشید که از دولت انتقاد نکنید دولت دولت خوبی هست اقایون اینو بخونن به به عجب دولتی ... دیدی.... حال کردیم..... اینو کپی بگیر ببر نهاد شکایت حل میشه
فکر کردید احمدی نژاده هزار تهمت بهش زدید!حتی گفتید جادوگر داره فراماسونه و... خلایق هرچه لایق
چرا همه چیز رو ربط میدین به احمدی نژاد...... بسه بابا حالمون بد شد
اين حرف رو به روحاني هم ميزنيد؟
شما فرق نقد و تخریب را نمی دانید. سه سال است با دروغ پردازی به دنبال نا امید کردن مردم و کند کردن پیشرفت کشورید ولی انتظار یک شکایت را هم ندارید.
Iran, Islamic Republic of
ازاینکه نظرشماسانسورنشده متعجبم.مثل اینکه ازدست جهان نیوز در رفته.ببین چقدر نظرات موافق خودشه.این سایت اصلا منتقدنیست مریضه....
توفیقی
پیشرفت !؟ خیلی پیشرفت کردیم بتن ریختیم توی قلب راکتور پرتاپ ماهوارهها را تعطیل کردیم به انتقادو منتقد توهین شد و با مطبوعات که رکن اساسی دمکراسی برخورد می کنیم کارخانجات مثل ارج و آزمایش و... را تعطیل و باحقوق چند صد میلیونی برخی مدیران می خواهید به پیشرفت برسیم!
توفیقی از قزوین
زمانی که جلوی این زبانهای گویای داغ دلهای مردم را ببندند دشمنان در فکر تحریک مردم به انجام اقدامات غیر قانونی ورفتارهای خشن خواهند بود این برخورد با مطبوعات علیه دمکراسی و خلاف امنیت کشور است و من مطمئن هستم ان شاالله دلسوزان نظام مصالح نظام و کشور را فدای مصلحت اندیشی دولت نخواهند کرد
شما يه اميد يه پيشرفت تو اين سه سال بگو بعد كامنت بزار
ایکاش زمان گندکاری های احمدی نژاد هم زبانی به این تندی و تلخی داشتید
گندکاری همین شمشیر گرفتن وتوهین کردن به منتقدان است
جواب دندان شکن به این قلم شکنی را انشاالله مردم آزاده ما در سال ۹۶ خواهند داد
ايشاالله
بشمار
یک عذر خواهی به جهان نیوز بدهکارم زیرا فکر می کردم این سایت انتقادات تند شخص خودم را از نابسامانی های موجود در سیستم اداری (حالا دولتی و غیر دولتی) را نشر نمی دهد ولی الان فهمیدم که رسانه از جانب دولتی که مورد حمایت اصلاح طلبی بوده و دانستن را حق مردم می داند تحت فشار است
سخن دوم من خطاب به اعضای هیئت منصفه و یا هر نام دیگر است که آیا آزادی قلم که در سالهای بعد از پیروزی انقلاب به برکت خون شهدا و مجاهدتها به مردم و رسانه ها اعطا شده در حال سلب شدن است این رفتار باعث خود سانسوری و حتی کنار کشیدن مردم از همکاری با نهادهای اطلاعاتی و امنیتی بخاطر ترس از عقوبت عمل می شود و این بضرر نظام خواهد بود
دروغ نگین
متاسفانه با رسانه های منتقد گازنبری برخورد می کنند !
آن مرد که انتقاد پذیر بود دیگر رفته است و انشاءالله که برگردد.
ايشاالله
صلوات
مولتی
جناب رییس همیشه میگن نقدرامیپذیرم اماتخریب رانه!یکیم نیس بگه چون دولتهاومسئولان کلاضدنقدهستن وضع مملکت اینه!اونااسم نقدوتخریب میذارن وبابازیهای جناحی وسیاسی خودشون قاطیشون میکنن درصورتیکه منتقدشایدیه آدم معمولی بی جناح جزءقشری بنام مردم باشه که قربانی اول وآخرسیاستهای مختلف ودعواهای جناحی بی اساسه!الان یه عده میگن همین حقوقهای نجومی ازسال93باب شده یه عده میگن احمدی نژادمردمفسدالأرض ودزدبیتوالمال ایران که هنوزدارن میبرن!!نقدبایدباشه اونم باصراحت لهجه تافسادهاواشتباهات تکرارنشه وگرنه باتعریفوتمجیدبیجامیشه حکایت استخون لای زخم گذاشتن..‌فقط برای یک عده نون به نرخ روزخورنون داره ولی دردی دوانمیشه...
مهدیار آستانی
United Kingdom
پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان
Romania
الان سازمان ... شده مرکز فتنه گران و تمامی جریان سبز اونجا لانه کردن . کارایی سازمان به صفر رسیده و معکوس برخلاف رهبری و ولایت کار میکنند چرا هیچکس اعتراضی نمیکند
اعتراض كنند يا فوش ميخورن يا شكايت ميكنن يا گازانبرى ميزارن تو گونى
٩٦ اعتراضمون رو نشون ميديم
ولایت
جهان عزیز,این هم به سرآید...واقعاجای تاسف داردبرای دولتی که دم ازانتقادپذیری میزنه ولی طاقت شنیدن یک کلمه انتقادرو نداره!!!!!!جهان نیوز با قدرت پای رسالتش خواهدایستاد.
چیزی نمونده. اخراشه. همش یک سال دیگه مونده. زیاد جدی نگیرید. 4 تا اعتراض بزنید سال تموم شده. دولت هم که عوض شد شکایت خود به خود منقضی میشه. بعدش شما می تونید ازشون شکایت کنید!
Iran, Islamic Republic of
جهان جان تقصیر خودتونه که معنی ازادی رو نمی دونید آزادی در این دولت به معنای آن است که می تونید حرف نزنید اما حق ندارید حرف بزنید والسلام!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی که عدالت درباره سایتهای دلواپس و تندرویی مثل جهان نیوز اجرانخواهد شد، این شکایتهاچه فایده ای دارد ؟ سایتهای تندرو و دلواپسی مثل جهان نیوز باید به آغوش مردم بازگردند و خود راازآغوش تندروها و کاسبان تحریمهاودشمنان قسم خورده مردم دور بکنند .
Iran, Islamic Republic of
شما از آزادی سو استفاده می کنید
M.sh
ما از جهان نیوز حمایت میکنیم.وتشکر فراوان از شما برای بیان حقایق وبیدار کردن افکار عمومی . من سایت جهان نیوز . یک سایت انقلابی میدونم. وهمین باعث شده اخبار این سایت رو لحظه به لحظه دنبال کنم.
این حرکات دولت فعلی هم براب همه عادی شده . چون نتوانست به وعده های خودش عمل کنه ،مجبوره جلوی نشر حقایق رو بگیره!
لطفا برید استراحت....توقیف شدید؟....
دروغ میگی
انشالله سال دیگه قالیباف رییس جمهوره
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز زنده باد احمدی نژاد پاینده باد.
حسینی
توقیف سایت لجن پران جهان نیوز را به تمام سربازان گمنام امام زمان و مسئولین هیات نظارت می گویم