شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

درگيري از ورزشگاه به فرودگاه اهواز كشيد!

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 456965
استقلالی‌ها وقتی بعد از حبس یک‌ساعته در رختکن اهواز، از ورزشگاه بیرون آمدند و با اتوبوس به سمت فرودگاه رفتند، خوشحال بودند از اینکه جان سالم به در بردند اما دامنه درگیری‌ها به فرودگاه هم کشیده شد.
به گزارش جهان ، روزنامه خبر ورزشی نوشت: سوژه اصلي در فرودگاه اهواز، مفقود شدن كيف سيدمهدي رحمتي و آرش برهاني بود. استقلالي‌ها كلي گشتند و كيف كاپيتان و مهاجم باتجربه تيم‌شان را پيدا نكردند اما وقتي به تهران رسيدند، متوجه شدند كيف رحمتي و برهاني زودتر از وسايل بقيه آبي‌ها وارد قسمت بار شده بود.
 
در اين ميان يك درگيري هم در فرودگاه اهواز رخ داد كه لابه‌لاي سر و صداي مفقود شدن كيف‌ها كمتر مورد توجه قرار گرفت. در فرودگاه اهواز، يك تماشاگر طرفدار فولاد سربه‌سر ميلاد فخرالديني گذاشت. ميلاد خيلي تلاش كرد به او توجه نكند اما گويا انتقادها آرام‌آرام تبديل به اهانت شد و فخرالديني هم از كوره دررفت.
 
جروبحث بالا گرفت و استقلالي‌ها در حالي كه فخرالديني فرياد مي‌زد حرف دهانت را بفهم، جنبه باخت داشته باش و اهانت نكن، ميلاد را از صحنه جنجال دور كردند و در دفتر يكي از خطوط هواپيمايي نشاندند تا آرام شود... اين درگيري با دور كردن هوادارمعترض فولاد به پايان رسيد و استقلال سرانجام به تهران برگشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *