شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

پیشنهاد وسوسه‌انگیز به بیرانوند!

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 880883
بیرو در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده که درد دستش را پنهان کند و طوری وانمود کند که این مساله رسانه‌ای نشود.
پیشنهاد وسوسه‌انگیز به بیرانوند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فرهیختگان، علیرضا بیرانوند در واکنش به خبری مبنی بر اینکه احتمال دارد بعد از بازی‌های لیگ به درمان مچ دستش پرداخته و از این رو در فیفادی غایب بزرگ اردوی تیم ملی باشد، اعلام کرد نه‌تنها در این فیفا‌دی بلکه در جام‌جهانی ۲۰۳۰ هم حضور پیدا خواهد کرد. در این مورد با خبر شدیم که بیرو در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده که درد دستش را پنهان کند و طوری وانمود کند که این مساله رسانه‌ای نشود. از همین رو در مقابل خبر منتشر‌شده درباره تشدید مصدومیتش واکنش نشان داد.

به هر حال نقل و انتقالات تابستانی نزدیک است و باشگاه تراکتور هم پیشنهاد 120 میلیاردی (برای دو فصل) به بیرو داده و در این مقطع خبر تشدید مصدومیت بیرو خیلی نمی‌تواند به سود این دروازه‌بان باشد. حالا با این شرایط احتمالا این گلر ملی‌پوش در نظر دارد با همین دردی که در دستش دارد در اردوی تیم ملی هم حضور پیدا کند. اتفاقی که در فیفا‌دی قبلی هم رخ داد و باشگاه پرسپولیس در این زمینه مربیان و کادر پزشکی تیم ملی را مقصر دانست در حالی که بیرو با درد جزئی به اردوی تیم ملی رفته بود.
 
https://jahannews.com/vdcc4xq412bq448.ala2.html
jahannews.com/vdcc4xq412bq448.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *