يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
کوثری:

دولت ‌تیم ناظر بر اجرای برجام را معرفی نکرد‌

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 454840
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در تمام منطقه است، گفت: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از نفوذ و اقتدار ایران در منطقه عصبانی هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اسماعیل کوثری عصر امروز در نشست «بازشناسی زمینه‌های نفوذ استکبار پس از برجام» در مسجد طالقانی این شهر با اشاره به تلاش دشمن، اظهار کرد: دشمن به دنبال نفوذ در تمام منطقه است.
 
وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از نفوذ و اقتدار ایران در منطقه عصبانی هستند، تصریح کرد: ایران براساس اسلام ناب محمدی (ص) کار را جلو می‌برد و ملت‌ها آن را قبول دارند.
 
این کارشناس علوم دفاعی گفت: اقتدار ایران منافع رژیم اشغالگر قدس آمریکا و عربستان را به خطر انداخته و می‌خواهند از جایگاه محبوبیت ایران کم کنند.
 
کوثری با اشاره به اینکه دو تفکر شیطانی و اسلام ناب در مقابل یکدیگر قرار دارند، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد در دستگاه‌های ما وارد شود تا بداند چه تصمیم‌هایی می‌گیریم.
 
وی با تأکید بر اینکه به تمام ملت‌های مظلوم کمک مستشاری می‌کنیم، تبیین کرد: مدافعان حرم امنیت کشور را تضمین می‌کنند و اگر در سوریه نباشیم دشمن به داخل کشور می‌آید و امنیت را از ما سلب می‌کند.
 
این کارشناس علوم دفاعی به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری هوشمندانه تنها اجازه مذاکره هسته‌ای را دادند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، آغاز مذاکرات هسته‌ای را از 10 ماه پایانی دولت احمدی‌نژاد عنوان کرد و افزود: دستیابی ایران به غنی‌سازی 20 درصد دشمن را به وحشت انداخت.
 
وی با اشاره به اینکه شورای امنیت ملی باید طبق نامه مقام معظم رهبری تیم ناظر بر اجرای برجام را معرفی کند، توضیح داد: دولت هنوز این گروه را معرفی نکرده و نمایندگان مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرف مقابل باید در اجرای برجام تضمین دهد و تا زمانی که قرارداد مرکز آب سنگین اراک قطعی نشده و تحریم‌ها تعیین تکلیف نشده، نباید سانتریفیوژها جمع‌آوری شود.
 
* تشکیل گروه ناظر برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس
 
کوثری از پیگیری تشکیل گروه ناظر برجام در یکشنبه هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره دستگیری‌های اخیر در کشور، متذکر شد: تعدادی افراد نفوذی در داخل کشور دستگیر شدند و درباره رابطه با خارج از کشور اعتراف کردند و بر این اساس دادستان حکم دستگیری آنها را صادر کرده است.
 
این نماینده مجلس افزود: بعضی از مسئولان، نفوذ دشمن در رابطه با دستگیرشدگان را به صورت دیگری بیان می‌کنند، به گونه‌ای که این مسئله واقعیت ندارد، اما مستندات آن موجود است.
 
کوثری در ادامه به نبرد با دشمن در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: گروهک تروریستی داعش که به نیابت از آمریکا، عربستان سعودی، ترکیه و رژیم اشغالگر قدس می‌جنگد و می‌خواست دولت خلیفه‌ای تشکیل دهد، در حال پسروی است.
 
وی یادآور شد: نیروهای مردمی در منطقه به‌ویژه در عراق ساماندهی شدند و در مقابل دشمن ایستاده‌اند.
 
این کارشناس علوم دفاعی، نفت، رژیم اشغالگر قدس و نفوذ کلام جمهوری اسلامی ایران در منطقه را سه موضوعی دانست که دشمن در منطقه دنبال می‌کند و از آن عصبانی است.
 
این کارشناس علوم دفاعی تصریح کرد: دوسوم انرژی فسیلی جهان در چهار کشور ایران، عراق، کویت و عربستان قرار دارد و می‌خواهند رژیم اشغالگر قدس را به عنوان غده سرطانی در منطقه حفظ کنند.
 
کوثری به فرمایش مقام معظم رهبری درباره رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند تا 25 سال آینده دیگر رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم و جلوی نفوذ دشمن را بگیریم تا ملت‌های مسلمان تصمیم‌گیرنده باشند، خاطرنشان کرد: دشمن عصبانیت خود نسبت به نفوذ کلام ایران در منطقه را به اشکال مختلف نشان می‌دهد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در روند امور دقت داشته باشیم و هر کدام از افراد در جامعه وظیفه دارند این موضوع را با هوشمندی دنبال کنند.
 
این کارشناس علوم دفاعی گفت: افرادی که علیه ارزش‌های اسلامی عمل می‌کنند باید نصیحت‌شان کنیم و متوجه شوند که به ملت و کشور ضربه وارد می‌کنند.
 
کوثری در پایان یادآور شد: روزنامه‌نگارانی به نفع دشمن عمل کردند و این موضوع نیازمند هوشیاری است تا دشمن در دستگاه‌ها نفوذ نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *