يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

سروری: می‌خواهند برجام را به مدخلی برای نفوذ تبدیل کنند

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 459319
یک عضو شورای شهر گفت: برخی‌ها سعی دارند با معرفی دشمن به عنوان دوست اذهان عمومی را از بدعهدی مستکبرین منحرف کنند.
به گزارش جهان، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با تسنیم با اشاره به بحث نفوذ در دوره پسا برجام گفت: با توجه به شناختی که ملت ما از آمریکایی‌ها و غربی‌ها دارند کارشکنی‌های آن‌ها پس از برجام نیز تفاوتی با قبل از آن نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر اقتصاد کشور را به مذاکرات گره بزنیم شرایط اقتصادی کشور بدتر از وضعیت کنونی خواهد شد و این یعنی که ما دچار یک رکود و تورم بسیار سنگین خواهیم شد و نه تنها از رکود عبور نخواهیم کرد بلکه در باتلاق رکود و تورم فرو خواهیم رفت.

این عضو شورای شهر تهران راه حل خروج از این مشکلات را اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: بارها رهبر معظم انقلاب راه حل عبور از مشکلات اقتصادی کشور را به مسئولین هشدار داده اند و این راه حل اجرایی کردن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که به درون اتکا داشته و تولید داخلی را مدنظر دارد و تلاش می‌کند که با مشارکت مردم مثل سایر موضوعاتی که با همکاری مردم شکل می‌گیرد مانند امنیت و استقلال، اقتصاد کشور را فعال کند.

سروری با بیان این که اقتصاد کشور باید با مشارکت مردم شکل گرفته و حرکت کند، گفت: از این منظر در دوران پسا تحریم با اجرایی شدن برجام نباید دنبال این باشیم که حتما اقتصاد ایران از رکود و تورم خلاص شود؛ چراکه این مدت طولانی خواهد بود و طرف مقابل کارشکنی خواهد کرد، مفروض بر این که حتی اگر تحرم ها نیز لغو شود تنها راه رونق اقتصاد کشور در اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی درباره بحث نفوذ در مسائل سیاسی کشور نیز تصریح کرد: در موضوع نفوذ در بخش سیاسی باید توجه داشت که طرف مقابل تلاش بسیاری خواهد کرد که بحث برجام را به رخنه‌های نفوذ تبدیل کند و از آن رخنه‌ها استفاده کرده و در کشور نفوذ کند و نهایتا با ایجاد دو یا چند دستگی در کشور انشقاق و اختلاف به وجود آورده و انسجام و استقلال ملت ایران را مورد هدف قرار دهد.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید برلزوم دوری صاحب نظران، سیاسیون، احزاب و شخصیت‌های مطرح کشور از هرگونه حرکت تفرقه آمیز اظهار داشت: دشمنان با هوشیاری مسئولان ناکام می‌مانند، دشمنان انقلاب درصددند که ناامنی بیرون از کشور را به صورت یک سونامی به داخل کشور وارد کنند که در این میان امید آنها به پسا تحریم است که از این موقعیت سو استفاده کنند.

سروری با اشاره به فعالیت برخی برای تغییر و جابجا کردن جای دوست و دشمن در اذهان عمومی خاطرنشان کرد: همه باید دقت‌نظر و هوشیاری لازم را داشته باشیم تا جای دوست و دشمن را با برجام عوض نکنند.

وی افزود: نباید دچار فراموشی شده و جنایات آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن کشورمان را فراموش کنیم که آن‌ها برای ایجاد فتنه، رخنه و شکاف در کشور به شدت فعالیت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *