دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۱

صدور رای کمیسیون ماده ۱۰۰ هتل اسپیناس

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 433376
یک عضو شورای شهر تهران از صدور رای نهایی هتل اسپیناس در شعبه یک کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اسماعیل دوستی بااشاره به رای کمیسیون ماده ۱۰۰ در خصوص هتل اسپینانس گفت: براساس رای صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ که ۱۳۵۰ مترمربع است و در بالای هتل ساخته شده است به عنوان نما(ویو) و استخر برکه مانندی است که ایجاد شده و با بررسی های صورت گرفته و تشخیص کمیسیون تصمیم گرفته شد که این سازه تراکم نیست و جریمه به آن تعلق نمی گیرد.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده شورا این رای را امضا کردم، گفت: نماینده وزارت کشور نیز این رای را تایید کرده است و بدین ترتیب سازه فلزی هتل به عنوان ملزومات هتل در نظر گرفته شده است.از این رو به عنوان تراکم به حساب نیامده که جریمه شود.

نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده ۱۰۰ اعلام کرد: شهرداری منطقه ۲ موظف شده است ضمن رعایت همه اصول موضوع را بررسی کند که اگر خلافی از تراکم صورت گرفته به طور مجدد به کمیسیون ماده ۱۰۰ داده شود که بار دیگر با خلافی در رابط با این موضوع مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۷پروانه هتل سازی در تهران داریم که در مرحله ساخت است. این هتل ها شامل هتلی در تپه های عباس آباد، خیابان فلسطین، هتل اسپیناس، هتلی در حاشیه اتوبان چمران و یک هتل در منطقه۲۲ است که همگی آنها در حال ساختند اما به علت عدم تامین اعتبار از سوی بانک ها و شخص سرمایه گذار روند ساخت وسازشان کند است.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل بدون شک از هر سرمایه گذاری که در تهران بخواهد هتل بسازد به طور جدی حمایت می کنیم و در جریان هتل اسپیناس نیز اجازه خلاف ندادیم اما حمایت قانونی کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
از کی بالکن و استخر بنا حساب نمی شود