شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

"مصیر" و "ثریا"این هفته پخش نمی‌شوند

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 399815
برنامه‌های تلویزیونی «مصیر» و «ثریا» این هفته به خاطر هفته وحدت پخش نمی‌شوند .
به گزارش جهان به نقل از فارس، به مناسبت آغاز هفته وحدت و پخش ویژه برنامه‌های مختلف از این شبکه، برنامه "مصیر" که دوشنبه‌ها ساعت ۲۳:۲۰ به روی آنتن می‌رود، پخش نمی‌شود.

همچنین برنامه ثریا که چهارشنبه ها در همین ساعت از شبکه یک سیما پخش می شد این هفته به روی آنتن نخواهد رفت. قرار است دوشنبه و چهارشنبه در ساعت ۲۳:۲۰ برنامه معارفی و مناسبتی این شبها با اجرای علی درستکار پخش شود.

به گفته یونس قاسمی، تهیه کننده این شبها، موضوع اصلی برنامه در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ولادت پیامبر و ضرورت وحدت بین مسلمانان جهان است.

بررسی «خانواده در نگاه اهل بیت و پیامبر» از دیگر محورهای برنامه این شبها در این سه شب خواهد بود. هفته وحدت از جمله اعیاد بزرگ مسلمانان جهان است که تدارک ویژه و گسترده‌ای در رسانه ملی می‌طلبد.

این جشن یک هفته‌ای می‌تواند محملی برای تولید و پخش برنامه‌ها و جنگ‌های شاد ویژه خانواده‌های مسلمان باشد که متاسفانه تلویزیون و به روال همه اعیاد، به راحتی از کنار آن می‌گذرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *