جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱

مهمترین نگرانی مردم آمریکا

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 388598
بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ، هک شدن کارت های اعتباری مهمترین نگرانی مردم آمریکا محسوب می شود.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه، نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ نشان می دهد هک شدن کارت های اعتباری حتی فراتر از قتل، جرم شماره یک در فهرست نگرانی های مردم آمریکا محسوب می شود.

افزایش گزارش های مربوط به حملات سایبری به حساب های مشتریان شرکت های خرده فروشی در آمریکا سبب شده است مردم این کشور تلاش کنند اقدامات احتیاطی خود را در مقابل حملات سایبری افزایش دهند.

موسسه گالوپ اعلام کرد:" آمریکایی ها در حال حاضر درباره سرقت اطلاعات کارت های اعتباری خود بیش از هر جرم دیگری نگران هستند. شمار فزاینده‌ای از مردم آمریکا می گویند قربانی هک شدن کارت های اعتباری شده اند."

بر اساس این گزارش، ۶۹ درصد از مردم آمریکا اعلام کردند اغلب یا گاه و بیگاه درباره هکرهای رایانه ای و سرقت اطلاعات کارت های اعتباری خود که در فروشگاه ها از آنها استفاده می کنند، نگران می شوند.

تنها جرم دیگری که سبب نگرانی اکثر - ۶۲ درصد - شهروندان آمریکایی می شود هک شدن و سرقت اطلاعات از رایانه هایشان یا گوشی ها تلفن همراهشان است.

دیگر جرمی که سبب نگرانی - ۴۵ درصد از - آمریکایی می شود سرقت از خانه هایشان در زمانی است که هیچ کسی در خانه حضور ندارد . این در حالی است که ۴۲ درصد از شهروندان آمریکایی درباره سرقت خودروهای خود یا سرقت اشیاء موجود در خودروهایشان نگران هستند.

بر اساس این نظرسنجی، ۳۱ درصد از آمریکایی ها درباره آسیب رسیدن به کودکان مدرسه ای خود به هنگام رفتن به مدرسه نگران هستند.

قربانی تروریسم شدن از جمله دیگر موضوعاتی است که سبب نگرانی ۲۸ درصد از مردم آمریکا شده است. ترس از کشته شدن نگرانی ۱۸ درصد از شهروندان آمریکایی و هدف حمله قرار گرفتن از سوی یک همکار و کشته شدن نیز نگرانی هفت درصد از آمریکایی ها محسوب می شود.

موسسه گالوپ همچنین اعلام کرد ۲۷ درصد از آمریکایی ها می گویند خودشان یا دیگر اعضای خانواده شان اطلاعاتی درباره این باره دارند که هکرها از کارت های اعتباری آنها در فروشگاه ها پول برداشت کرده اند. این نهمین جرم مورد نگرانی مردم آمریکا محسوب می شود.

۱۱ درصد از افرادی که این نظرسنجی شرکت کرده بودند، اعلام کردند رایانه یا تلفن همراه خود یا دیگر اعضای خانواده شان طی یک سال گذشته هک شده است.

موسسه گالوپ اعلام کرد هک کردن حساب های مشتریان در فروشگاه های بزرگ خرده فروشی از قبیل تارگت یا هوم دیپات سبب متزلزل شدن اعتماد مشتریان شده است.

گالوپ همچنین اعلام کرد:" این موضوع ممکن است دیدگاه مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد و آنها تلاش کنند اقداماتی به منظور حفاظت از هویت و پول های خود در پیش گیرند. مشتریان ممکن است دیگر از فروشگاه هایی خرید نکنند که کارت هایشان هک شده است . آنها ممکن است در تلاش برای پرداخت پول نقد به جای استفاده از کارت های اعتباری بر آیند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *