دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

دستگاه رأی‌گیری قابل هک نیست

جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 879862
رئیس ستاد انتخابات استان تهران در آستانه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه تهران و ورامین تمام‌الکترونیک است و دستگاه‌های تمام‌الکترونیک اخذ رأی قابل هک‌شدن نیست.
دستگاه رأی‌گیری قابل هک نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید عباس جوهری، با اشاره به امنیت بالای دستگاه‌های اخذ رأی در دومین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین انتخابات الکترونیک برگزار می‌شود و دستگاه اخذ رأی الکترونیک ارتباط اینترنتی ندارد، پس هک نیز نمی‌شود.

وی افزود: کارت تعرفه امنیت دارد و مردم مطمئن باشند که کسی از آرای شخصی آن‌ها مطلع نمی‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دستگاه تمام‌الکترونیک اخذ رأی با جایی ارتباطی ندارد و اطلاعات درونش ذخیره می‌شود.

جوهری در پایان خاطرنشان کرد: صرف ارائه کد ملی برای رأی‌دادن در مرحله دوم کافی نیست و رأی‌دهنده باید یکی از پنج مدرک هویتی (شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و پایان خدمت) را همراه داشته باشد؛ چرا که مدارک رؤیت و اسکن می‌شود و پس از احراز هویت، فرد می‌تواند رأی دهد.
https://jahannews.com/vdch-wn6i23nq6d.tft2.html
jahannews.com/vdch-wn6i23nq6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *