پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

رییس‌جمهوری که بازغال‌ مردمش راسیاه می‌کند

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 223365
کمپین تبلیغاتی اوباما در اقدامی جالب زغال‌سنگ پاکیزه را به اقدامات اوباما اضافه کرد تا وی را از لبه تیز انتقادهای مرتبط با سیاستهای ناکارآمد انرژی مصون نگاه دارد.
به گزارش فارس اندیشکده «هریتیج» اعلام کرد کمپین تبلیغاتی اوباما در اقدامی جالب، «زغال‌سنگ پاکیزه» را به وب سایت سیاست‌های انرژی اوباما اضافه کرد.

بر اساس این گزارش، کمپین تبلیغاتی اوباما پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا به خاطر مخالفت دائمی با صنعت زغال‌سنگ مورد انتقاد شدید واقع شد، بخش تازه‌ای به نام «زغال‌سنگ پاکیزه» را به اقدامات انرژی ریاست جمهوری اضافه کرد.

صفحه سیاستهای انرژی اوباما، BarackObama.com، در حال حاضر بخشی به نام «زغال‌سنگ پاکیزه» دارد که ادعا می کند اوباما در تحقیقات مرتبط با جذب و جداسازی کربن سرمایه‌گذاری کرده است.

این گزارش تأکید می‌کند پیش از این در این صفحه اثری از اقدامات اوباما در ارتباط با زغال‌سنگ نبود.

گفته می‌شود آقای اوباما 41 درصد از آراء خود در ایالت «وست ویرجینیا» ـ ایالتی که به شدت به صنعت زغال‌سنگ وابسته است ـ را به خاطر انتقاد از سیاست‌های ضعیفش در بخش انرژی و به ویژه زغال‌سنگ از دست داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *