شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

راز عجیب محبوبیت علی کریمی

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 382054
جالب اینجاست که او در بایرن‌مونیخ هم از همه بیشتر به اولیور کان نزدیک بود. این همه محبوبیت کریمی بین گلرها، در نوع خودش اتفاق جالبی است.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش- در اینکه علی کریمی از هواداران بسیار زیادی حتی در بین خود فوتبالیست‌ها برخوردار است تردیدی وجود ندارد. با این حال به نظر می‌رسد گلرها به شکل اسرارآمیزی جادوگر را دوست دارند!

بدون تردید هیچکس در بین این جماعت به اندازه حامد لک شیفته او نیست؛ دروازه‌‎بانی که به بهانه‌های گوناگون لباس‌هایی با تصویر کریمی را به تن می‌کند. غیر از او نیلسون کوریا هم شدیدا به کریمی علاقه دارد و بارها حتی در غیاب او به شدت به ستایش از شماره هشت پرداخته بود؛

آنچه در تیم دایی می‌توانست حرکتی خطرناک باشد! اخیرا و در بازگشت کریمی به تمرینات پرسپولیس هم سوشا مکانی دستکش‌هایش را به جادوگر پیشکش کرد تا او چند دقیقه‌ای درون دروازه بایستد و خودش را محک بزند.

جالب اینجاست که او در بایرن‌مونیخ هم از همه بیشتر به اولیور کان نزدیک بود. این همه محبوبیت کریمی بین گلرها، در نوع خودش اتفاق جالبی است. راستی یک نفر فراموش نشود؛ فرشید کریمی!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *