يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

بیانیه اتحادیه‌عرب درباره اسرای‌فلسطینی

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 363146
اتحادیه عرب امروز دوشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که سیاست به اسارت گرفتن و از جمله بازداشت اداری فلسطینیان در داخل زندان های رژیم صهیونیستی، تجسم ظلم و ستم اشغالگران است.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل از الشرق نوشت: اتحادیه عرب امروز در بیانیه خود اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسئول کامل جان اسرای اداری است که در زندان های این رژیم اعتصاب غذا کرده اند.

اتحادیه عرب همچنین مداخله فوری جامعه جهانی برای آزادی اسرای اداری و دیگر اسرا را خواستار شد و از نهادهای بین المللی و منطقه ای مسئول رسیدگی به حقوق بشر خواست تا رژیم اشغالگر را به احترام گذاشتن به قانون بین المللی به خصوص توافقنامه ۴ ژنو در خصوص حمایت از غیر نظامیان تحت اشغال این رژیم ملزم کنند.

این در حالی است که اسرای اداری در بند زندان های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه برای چهلمین روز متوالی دست به اعتصاب غذا زده اند و این در حالی است که حال ۷۰ نفر از این اسرا وخیم است و به بیمارستان های مختلف اسرائیلی منتقل شده اند.

بر اساس این گزارش، اداره زندان های اسرائیل، اسرای اعتصاب کننده غذا را در بیمارستان های مختلف بستری کرده است و این در حالی است که ۱۰۰ اسیر دیگر همچنان در سلول انفرادی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.

در همین رابطه باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که ۱۵۰۰ اسیر در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *