شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

دنیل داوری به گراس‌هاپرز سوئیس پیوست

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 362585
دانیل داوری با قراردادی دو ساله به گراس هاپرز سوئیس پیوست/ این پسر بلندپرواز نیست؟ ورزش > فوتبال ملی - فارس نوشت: دانیل داوری دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان که فصل گذشته برای اینتراخت برانشوایگ بازی می‌کرد، امشب با عقد قراردادی دوساله به تیم فوتبال گراس‌هاپرز سوئیس نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر این کشور پیوست. تیم اینتراخت برانشوایگ که فصل گذشته داوری درون دروازه این تیم قرار داشت، در پایان رقابت‌ها به لیگ دسته دوم آلمان سقوط کرد. دنیل داوری در تیم‌های چون بروسیا دورتموند و چند تیم دیگر بوندس‌لیگایی و لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داشت که در نهایت با این باشگاه سوئیسی برای دو سال به توافق رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دانیل داوری دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان که فصل گذشته برای اینتراخت برانشوایگ بازی می‌کرد، امشب با عقد قراردادی دوساله به تیم فوتبال گراس‌هاپرز سوئیس نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر این کشور پیوست.
 
تیم اینتراخت برانشوایگ که فصل گذشته داوری درون دروازه این تیم قرار داشت، در پایان رقابت‌ها به لیگ دسته دوم آلمان سقوط کرد.
 
دنیل داوری در تیم‌های چون بروسیا دورتموند و چند تیم دیگر بوندس‌لیگایی و لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داشت که در نهایت با این باشگاه سوئیسی برای دو سال به توافق رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
با رفتنش به این تیم سوئیسی ثابت کرد که دروازه بان درجه یک نیست و درجه سه به حساب میاد.
البته شایدم میدونه که در جام جهانی توی دروازه تیم ملی نیست و زودتر تیمش رو انتخاب کرد و منتظر آینده نشد.