شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۸
۱۶

آقای روحانی؛ دیدار با خانواده شهدای فتنه فراموش نشود!

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 334689
رئیس جمهور محترم مدتی است که بازدید از خانواده شهدا و جانبازان را در دستور کار خود قرار داده است و این سنت حسنه را به طور مرتب انجام میدهد. نفس این کار از سوی ایشان قابل تقدیر است و بر اهالی رسانه نیز لازم است که بابت این رفتار شایسته تجلیل به عمل آورد.
آقای روحانی؛ دیدار با خانواده شهدای فتنه فراموش نشود!
به گزارش جهان، این بازدید ها نشان دهنده آن است که مشاورین ایشان و یا شخص رئیس جمهور نسبت به نکات کوچک نیز حساسیت خاصی داشته و به جوانب مختلف این بازدیدها توجه دارند. یکی از این نکته سنجی ها توجه ایشان به مناسبت های تقویمی است. برای مثال دکتر حسن روحانی در هفته منتهی به سالگرد شهادت دکتر مفتح به بیت این شهید والامقام رفت و همچنین در آستانه میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو عیادت و سرکشی به خانه شهدا و جانبازان ارامنه را در دستور کار خود قرار داد که همین نکات بر زیبایی رفتار رئیس جمهور افزوده است.

در هفته جاری نیز سالگرد حماسه ۹ دی را پشت سر گذاشتیم. حماسه ای که به حق از سوی دکتر حسن روحانی در همان ایام سال ۸۸ قاطعانه دفاع کردند و هم اینکه در سالگرد این حماسه به عنوان رئیس جمهور آن را یک حماسه مردمی قلمداد کرده و گفتند: «مردم ما وقتی احساس کردند که عده اندک فریب خورده، عاشورا را هتک کردند، خشم و هیجان آنها شعله‌ور شد و در روز ۹ دی یک پاسخ محکم و قاطعی به معاندین و ضد انقلاب دادند.»

اما آنچه ضروری است توجه به این نکته است که این خروش ملت برآمده از ظلمی است که در ماههای قبل از آن به مردم تحمیل شده است. شهادت افرادی همچون شهید حسین غلام کبیری و خانواده شهیدان رجب پور تنها بخشی از این جنایات ضد انقلاب است. از سوی دیگر فضای ملتهب و ناآرام فتنه ۸۸ موجب شد که خانواده این شهدای والامقام حتی از برگزاری مراسم ختم شهدای خود محروم بوده اند و این محرومیت بر مظلومیت این شهدا و داغ خانواده هایشان افزود.

لذا از رئیس جمهور انتظار می رود که با توجه به ایام سالگرد یوم الله نهم دی بازدید این هفته خود را به دلجویی و سرکشی از خانواده های شهدای مظلوم ۸۸ اختصاص دهند تا با این رفتار پسندیده از غم این خانواده های والامقام و دلسری جریان ضدانقلاب افزورده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به قول احمدی نژاد می دونم کجاتون می سوزه. می خواستید روحانی را بد جا بزنین و ... اما رفتن وی به دیدن خانواده شهدا و جانبازان حسابی حالتون را گرفته. شما در راه خود هم صادق نیستید
فکر می کنی چقدر مورد تأیید خانواده شهداست؟
در ثانی این بزرگوار که ارادتمند خانواده شهدا هستند خوب چه اشکالی داره سری هم به خانواده شهدای فتنه می زدند که مناسبت هم داشت مگر اینکه این ها را شهید ندانند!
رفتن ایشون به منزل شهدای فتنه 88 نشون میده که این رفتن‌های ایشون به منازل شهدا نمایشی بوده یا خیر؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا كه اجازه نداره و نميتونه به ديدار خانواده شهداي فتنه 88 بره اجازه داره كه به خونه فعالان فتنه 88 بره . خب بره اونها يه قدري نصيحت كنه تا دست از فتنه جويي بردارند .
علی
Iran, Islamic Republic of
مشک آن است که خود ببوید داداش برو تحقیق کن تمامی جانبازان وخانواده های شهدایی که ملاقاتشون میرن طرفدار پروپاقرس اصلاحاتن حتی تو این موردم داش روحانی معتدل حزبی عمل می کنه بعدشم فعلا که شماها اونجاتون 8 سال سوخت وبازهم ادامه دارد..........
عمار فاطمی
برادر خبر رو یه بار بخون ببین چی نوشته !!!
سرایانی
سلام : بسیار پیشنهاد خوب و مثبتی است . امیدواریم که برنامه ریزان نهاد ریاست جمهوری این موضوع را در سطر برناتمه های خود قرار دهند .
رسول كاظمي
ديدار از كودكان بي سرپرست و معلولين كار بسيار پسنديده اي است اما اگر اقاي روحاني در سالگرد 9 دي از خانواده هاي شهداي فتنه بازديد و دلجويي مي كردند موجب دلگرمي امت حزب الله و ياس اصحاب فتنه مي شد شايد اقاي رئيس جمهور تصميم دارد از راه خاكستري عبور كند تا با استتار خود كسي متوجه شناخت مسير حركتش نشود اگر چنين باشد بايد مطمئن باشد هر دوطرف را از دست خواهد داد .
محسن
اصلا امیدوار به این آقا نباشید! ایشان تا اون بزرگترشون نذاره نمی تونن از این کارا بکنن! البته اون بزرگترشون هم هیچ وقت این اجازه را بهش نخواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنظر بنده وظیفه مجلس در صیانت از ارزش های نظام خیلی با اهمیت و تاثیر گذار است دولت تدبیر و امید که با شعار شایسته سالاری خود را مطرح نمود رکورد دار عزل و نصب قطاری بوده
آیا این افرادی که به ناحق عزل نمودید فرزندان این مملکت نیستند؟
آیا افراد واجد شرایط وبا توانایی بالاتر را بعوض فرد معزول بکار گرفته اید؟
آیا سیاست ما عین دیانت ماست ؟عملکرد دولت مردان با شعارهایشان در نقطه مقابل است
دکتر روحانی اشتباه مشارکت و اصلاحات را نکنید
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر که مورد تاییداست
ایرانی
.... همه چی و همه تحولات را هم ربط می دهید به فتنه.
متاسفم که نمی رن
ای بابا بی خیال این مسئله
اهل کاشانم
روحانی متشکریم
تاهمین جاهم که قدری درباره 9دی صحبت کرد بدون اینکه اسم فتنه وحوادث آن رابه زبان بیاورد خیلی هنرکرده !!!!