شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

قرار اینترنتی دیدارباخانواده شهیدفتنه+عکس

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 334343
مثل برق و باد گذشت، روزهایی که بعضی ها سوار بر بالین نتانیاهو و اوباما ابرهای خیال را بالای سرشان می بافتند. فتنه شاید در ظاهر بد بود اما برای خیلی ها خوب بود. خیلی ها که حداقل خودشان را شناختند که عرضه عرض اندام در برابر یاوه گویی های دشمن را ندارن و با ۴تا فوفول کف خیابانی النگوهایشان آسیب می بیند!
به گزارش جهان، وبلاگ جلبک ستیز نوشت: این روزها هم از فتنه زیاد شنیدیم و هم فتنه گرایی که هنوز هم گیج و منگن که چرا اسیر شکلات دست عمو اسرائیل شدن و دست در دست چدنی اوباما به قهقهرای بدبختی رفتند.

اما در روزهای فتنه و در کنار همه کسانی که از ترس به لانه موش پناه برده بودند، بودند جوانانی که جان بر کف، به کف خیابان ها آمدند تا به خیلی ها نشان دهند این انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

خیلی از جوانانی که قد سن شان به انقلاب نمی رسد بهتر فهمیدند از خواصی که از بالا به انقلاب نگاه می کنند و آن را فرزند خود می دانند نه خود را فرزند انقلاب!


امیر حسام ذوالعلی؛ یکی از همان جوانهاست که در اول دی ماه ۱۳۶۵ در محله نارمک تهران بدنیا آمد. پدرش از مدافعان خرمشهر بود و خودش با تحصیل در رشته الهیات دانشگاه آزاد مدافع انقلابی بود که پدر و همرزمانش پایه گذارش بودند.

امیر حسام هم مانند بسیاری دیگر از جوانان، ۹ دی برای تسویه حساب و اتمام حجت با فتنه گران به راهپیمایی می رود و روز دهم دی در حالیکه در حال بازگشت از دانشگاه بوده، دو ماشین مسیر او را سد کرده و از ماشین خارجش می کنند و در وسط اتوبان با ضربه هایی از گوی آهنی و اشیاء نوک تیز از هوش می رود و در بیمارستان هم تلاش پزشکان بی فایده است و شهید ذوالعلی به همه اثبات می کند که “در باغ شهادت باز باز است…”

در این روزها و همزمان با سالگرد حماسه ۹ دی و شهادت این شهید بزرگوار نیت کرده ایم به دیدار خانواده شهید رفته و به آنها اطمینان دهیم که اگر “امیر حسام”شان در راه پاسداری از انقلاب اسلامی به شهادت رسیده است، نگران نباشند؛ امروز ایران پر است از امیر حسام ها و هرگز اجازه نخواهیم داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

از این رو قصد داریم در روز پنجشنبه ۱۲ دیماه ساعت ۱۵ به دیدن خانواده شهید ذوالعلی خواهیم رفت. ضمنا منزل خانواده شهید حوالی محله وحیدیه در منطقه نارمک می باشد.

دوستانی که قصد دارند در این دیدار سراسر نور و برکت ما را همراهی نمایند از طریق پست الکترونیکی snip.online@gmail.com یا سامانه پیامکی ۹۸۱۰۰۰۱۰۲۰۱۰۰۲۰۰+ اقدام به ثبت نام نمایند.

بدلیل کمبود ظرفیت بدیهی است اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام: چهارشنبه ۱۱دیماه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *