کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای روحانی؛ دیدار با خانواده شهدای فتنه فراموش نشود!

11 دی 1392 ساعت 10:36

رئیس جمهور محترم مدتی است که بازدید از خانواده شهدا و جانبازان را در دستور کار خود قرار داده است و این سنت حسنه را به طور مرتب انجام میدهد. نفس این کار از سوی ایشان قابل تقدیر است و بر اهالی رسانه نیز لازم است که بابت این رفتار شایسته تجلیل به عمل آورد.


به گزارش جهان، این بازدید ها نشان دهنده آن است که مشاورین ایشان و یا شخص رئیس جمهور نسبت به نکات کوچک نیز حساسیت خاصی داشته و به جوانب مختلف این بازدیدها توجه دارند. یکی از این نکته سنجی ها توجه ایشان به مناسبت های تقویمی است. برای مثال دکتر حسن روحانی در هفته منتهی به سالگرد شهادت دکتر مفتح به بیت این شهید والامقام رفت و همچنین در آستانه میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو عیادت و سرکشی به خانه شهدا و جانبازان ارامنه را در دستور کار خود قرار داد که همین نکات بر زیبایی رفتار رئیس جمهور افزوده است.

در هفته جاری نیز سالگرد حماسه ۹ دی را پشت سر گذاشتیم. حماسه ای که به حق از سوی دکتر حسن روحانی در همان ایام سال ۸۸ قاطعانه دفاع کردند و هم اینکه در سالگرد این حماسه به عنوان رئیس جمهور آن را یک حماسه مردمی قلمداد کرده و گفتند: «مردم ما وقتی احساس کردند که عده اندک فریب خورده، عاشورا را هتک کردند، خشم و هیجان آنها شعله‌ور شد و در روز ۹ دی یک پاسخ محکم و قاطعی به معاندین و ضد انقلاب دادند.»

اما آنچه ضروری است توجه به این نکته است که این خروش ملت برآمده از ظلمی است که در ماههای قبل از آن به مردم تحمیل شده است. شهادت افرادی همچون شهید حسین غلام کبیری و خانواده شهیدان رجب پور تنها بخشی از این جنایات ضد انقلاب است. از سوی دیگر فضای ملتهب و ناآرام فتنه ۸۸ موجب شد که خانواده این شهدای والامقام حتی از برگزاری مراسم ختم شهدای خود محروم بوده اند و این محرومیت بر مظلومیت این شهدا و داغ خانواده هایشان افزود.

لذا از رئیس جمهور انتظار می رود که با توجه به ایام سالگرد یوم الله نهم دی بازدید این هفته خود را به دلجویی و سرکشی از خانواده های شهدای مظلوم ۸۸ اختصاص دهند تا با این رفتار پسندیده از غم این خانواده های والامقام و دلسری جریان ضدانقلاب افزورده شود.


کد مطلب: 334689

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/334689/آقای-روحانی-دیدار-خانواده-شهدای-فتنه-فراموش-نشود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com