جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۱

عکس / قدی به اندازه "G3"

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 333842
عکسی که مشاهده می کنید، احتمالا در سال های اولیه جنگ گرفته شده است. تنها در آن مقطع زمانی بود که اسلحه "G3"، معروف به "ژ ۳" بیشتر از " آکا-۴۷" یا همان "کلاشینکف" در اختیار بسیجیان بود.
به گزارش جهان نيوز، در سالهای دفاع مقدس، پدیده رایجِ دستکاری شناسنامه یا جعل امضا یا اثر انگشت "ولی"، برای دریافت مجوز اعزام به جبهه، توسط نوجوانان کم سن و سال بارها انجام شد. گرچه از سال های میانی جنگ، در این مورد سختگیری بیشتری انجام گرفت اما با این حال، همواره در خطوط مقدم، حضور نوجوانان کوچک سال و ریز نقش، محسوس و جالب توجه بود. عکسی که مشاهده می کنید، احتمالا در سال های اولیه جنگ گرفته شده است. تنها در آن مقطع زمانی بود که اسلحه "G3"، معروف به "ژ ۳" بیشتر از " آکا-۴۷" یا همان "کلاشینکف" در اختیار بسیجیان بود. به قد و قواره نوجوان بسیجی که دقت کنید، می بینید، تفاوت زیادی ندارد با اندازه اسلحه "G۳" ای که در دستان کوچکش گرفته. البته در آن روزها، خیلی برای اعزام به جبهه ها، حساب و کتاب سفت و سختی وجود نداشت اما این عزیز، قطعا یکی از همان شیطنت های شناسنامه ای یا جعل امضا را مرتکب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عشق به دین و رهبر زمان خود اینان را وادار می کرد دست به شناسنامه هایشان ببرند. امیدواریم ما بتوانیم در جهان آخرت در نزد این عزیزان شهید و امام شهدا روسفید باشیم. انشاءا... یا حق.
او از بزرگ مردان تاریخ بشریت بوده است.
United States
شرمندتم دلاور
Iran, Islamic Republic of
كجايند مردان بي ادعا...
salam
Iran, Islamic Republic of
این عکس با کیفیت تر از اونه که اون زمان گرفته شده باشه. ؟؟؟
برادر شهید من توی تنگه چزابه لباس یک روحانی را از ایشان گرفته و با عبا و عمامه چند تا عکس بسیار زیبا دارد که درست از نظر نور پردازی و وضوح عکس مانند تصویر بالاست.
چه ربطی داشت؟
Kenya
عکس از این باکیفیت تر هم هست
هموطن
وزیر ارشاد لطفاً این رزمنده را الگوی خودتان قرار دهید شاید.....!!!
Iran, Islamic Republic of
از خودم خجالت میکشم!!!
United States
شجاع نوجوان