يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۵
۱

واکنش روحانی به یکشنبه سیاه مجلس چه بود؟

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 296413
گفتم... برای چه باید خوشحال باشم، آقا از این حادثه قطعا ناراحتند پس من هم باید مضاعف ناراحت باشم، دلیلی برای خوشحالی نیست...
به گزارش جهان، محمدحسین رنجبران مجری برنامه "شناسنامه" با اشاره به گفتگوی سال گذشته خود در این برنامه با حسن روحانی، خطاب به رییس جمهور منتخب نوشت:
آقای دکتر در بخشی از گپ و گفتمان رسیدیم به حادثه تلخ یکشنبه سیاه مجلس و ماجرایی که میان 2 رئیس قوه پیش آمد. هم بنده حقیر و هم شما از ناراحتی‌ها و افسوس‌هایمان گفتیم و شما خاطره‌ای نقل فرمودید...: «در دفتر نشسته بودم و از رادیو حوادث مجلس را گوش می‌دادم. خیلی ناراحت بودم به صورتی که کاملا می‌شد از چهره و صدایم آن را فهمید، یکی از دوستان در همین اثنا تماس گرفت و در همان ابتدا گفت... شما چرا اینقدر ناراحتید؟ شما که باید خوشحال باشید؟ گفتم... برای چه باید خوشحال باشم، آقا از این حادثه قطعا ناراحتند پس من هم باید مضاعف ناراحت باشم، دلیلی برای خوشحالی نیست...»

آقای دکتر همین طور بمانید و البته اینگونه افراد را اگر دیدشان اصلاح نشده است و با راهنمایی و توصیه شما به مسیر درست رهنمون نشده‌اند حتما از خودتان دورکنید یا لااقل مثل همیشه نگذارید برشما اثر بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای روحانی انسانی فهمیده هستند،
لازم نیست که شما کاسه داغتر از آش باشید