جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰

استراق سمع آژانس امنیتی آمریکا از اوباما

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب: 294138
یک تحلیلگر برجسته اسبق اطلاعاتی آمریکا فاش کرد آژانس امنیت ملی آمریکا از باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی این کشور، زمانی که وی سناتور بوده استراق سمع کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک تحلیلگر اطلاعاتی خبر داده است آژانس امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۰۴ از باراک اوباما استراق سمع کرده است.

آقای «راسل تایس» که پیشتر در نیروی هوایی، اداره اطلاعات دریایی، آژانس اطلاعات دفاعی و آژانس امنیت ملی آمریکا وظیفه تحلیل اطلاعات را به عهده داشته در یک مصاحبه رادیویی گفته آژانس امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۰۴ که باراک اوباما نامزد مجلس سنا بوده دستور داده مکالمات تلفنی وی شنود شوند.

آقای تایس در این مصاحبه رادیویی گفت: «یکی از اسنادی که در من در تابستان سال ۲۰۰۴ به دست داشتم شنود دسته‌ای از شماره تلفن‌های مرتبط با یک سناتور جویای نام حدوداً ۴۰ ساله در ایالت ایلینویز بود.»

وی افزود: «شاید الان نتوانید حدس بزنید آن فرد اکنون در کجا زندگی می‌کند؟ او کانون در کاخ سفید در واشنگتن زندگی می‌کند و رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *