سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
رئیس ستاد انتخابات روحانی:

چاپلوسان جایی در دولت روحانی ندارند

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب: 294133
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید دیگر متملقان و چاپلوسان جایی نخواهند داشت، بلکه منتقدان دلسوز جایگاه خواهند یافت. دروغ و تزویر نیز جای خود را به یکدلی می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدرضا نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی ظهر امروز در همایش تقدیر از مسئولین و اعضای ستاد حسن روحانی طی سخنانی با تبریک رقم خوردن حماسه سیاسی به ملت گفت: همه عزیزان، جوانان، زن و مردم، پیر و جوان بدون هیچ چشمداشتی صادقانه و عاشقانه عضو ستاد شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی با تاکید بر اینکه بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی حسن روحانی تمامی ستادهای سراسر کشور تعطیل شدند و هیچ فعالیتی را نیز هم اکنون انجام نمی‌دهند، گفت: حماسه انتخابات هم منویات رهبری را محقق کرد و هم آبروی عزت ملی را ارتقاء داد.

وی افزود: ستادها از همان اول در جهت برنامه‌ها و اهداف طرح‌ریزی شده حرکت کردند و به لطف خدا توانستیم بسیاری از برنامه‌های خود را انجام دهیم.

نعمت‌زاده با تشکر از ستادهای محمدرضا عارف دیگر نامزد اصلاح‌طلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید دیگر متملقان و چاپلوسان جایی نخواهند داشت، بلکه منتقدان دلسوز جایگاه خواهند یافت. دروغ و تزویر نیز جای خود را به یکدلی می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب، آبروی کشورمان را در سطح منطقه و جهان افزایش داده‌اند، اظهار داشت: مردم ایران فردی صالح را از میان مدیران کارآمد برگزیدند.

وی در ادامه افزود: پیروزی دولت تدبیر و امید آغاز توفیقی است که پایان آن با توسعه پایدار کشور همراه خواهد بود و در این دولت شایسته‌ سالاری حاکم خواهد بود و حق به حقدار خواهد رسید.

نعمت زاده با تاکید بر اینکه کشور ما در چند سال اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است، افزود: اگر هوشیاری ملت فهیم ایران اسلامی نبود، وضعیت اسف‌باری به وجود می‌آمد.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در پایان سخنانش ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی تصریح کرد: جا دارد از همه عزیزان و افرادی که در سراسر کشور در ستادهای روحانی فعالیت می‌کردند تشکر و قدردانی کنم. انشاءالله این حمایت و هدایت آنها تا پایان با دولت تدبیر و امید همراه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *