يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۴
۱۶
سایت حامی دولت خبر داد؛

احتمال‌ خداحافظی‌ نعمت‌زاده با افزایش اختلافات‌ در دولت

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 343432
یک سایت حامی دولت از احتمال چند تغییر در وزارت صنعت، دفتر رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری خبر داد.
احتمال‌ خداحافظی‌ نعمت‌زاده با افزایش اختلافات‌ در دولت
به گزارش جهان، در حالی که چند روزی از استعفای رئیس سازمان میراث فرهنگی سپری نشده، «خرداد نیوز»- نسخه اینترنتی روزنامه اصلاح‌طلب آرمان- از بروز اختلاف در تیم مدیریتی دولت و آغاز تغییرات گسترده در وزارت صنعت، سرپرست نهاد ریاست جمهوری و مسئول دفتر رئیس جمهور پرده برداشت و نوشت:
«جابجایی در میان مدیران امری طبیعی و لازمه سامان بخشی بهینه به حوزه‌های مختلف و وسیع امور اجرایی است. افرادی که براساس توانایی‌ها، مقتضیات و ظرفیت‌های تازه بروز یافته و لزوم تغییرات انسجام بخش از جایگاهی به جایگاه دیگر می‌روند تا برون‌دادی مقبول را رقم بزنند.»

به گزارش سایت خرداد این روزها شایعات پررنگی در خصوص چند جابجایی بزرگ در دولت به گوش می‌رسد. منابع مطلع خبراز سه تغییر عمده در دولت می‌دهند. تغییراتی که هنوز نهایی نشده اما صحبت و بحث در خصوص آن به گوش می‌رسد. گویا محمد رضا نعمت‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی و وزیر صنعت و معدن و تجارت، بزودی دولت را ترک خواهد کرد و  ظاهراً پیشنهاد تصدی وزارت به محمد نهاوندیان رئیس دفتر دکتر روحانی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری داده شده است.

در همین رابطه خبر می‌رسد که قرار است حسین فریدون برادر رئیس جمهور و مشاور عالی وی جایگزین نهاوندیان در دفتر رئیس جمهوری شده و سمت ریاست دفتر رئیس جمهوری را برعهده بگیرد.

از سوی دیگر خبر می‌رسد محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در حال حاضر قرار است به جای نهاوندیان سرپرستی نهاد ریاست جمهوری را برعهده بگیرد.

خردادنیوز نوشت: در طول مدت سپری شده از عمر دولت، نعمت‌زاده با انتقادات پرشماری روبرو شد. شنیده‌ها همچنین حاکی از این است که درخواست جدایی نعمت‌زاده از دولت توسط شخص خود وی به رئیس جمهوری داده شده است و از سوی دیگر خبر می‌رسد که نهاوندیان اختلافاتی در نهاد ریاست جمهوری با برخی از افراد پیدا کرده است که قصد رفتن به وزارت صنایع را دارد.

در همین حال فارس خبر داد «سینکی» دبیر ستاد تنظیم بازار شده و این ستاد بدون خبری شدن، به ریاست جمهوری منتقل شده است.

منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
نعمت زاده بهتره به رتق وفتق ثروت هزار میلیاردیش برسه
پيام
Iran, Islamic Republic of
عاشق اين وحدتم مممنن وحدت،محمد جان پول تو رو كه نخورده،بعدشم اگر كه تصميم گيرنده مجلس و دولتن شما چيكاره اي؟اينو تو متوجه شدي اونا نه؟
اگر آقاي نهاونديان به وزارت صنعت معدن و تجارت بيايد ما كاركنان وزارت صنعت معدن و تجارت از اين وزارتخانه كوچ خواهيم كرد با آمدن ايشان ما بايد نوكر حضرات گردن كلفت اتاق هاي بازرگاني شويم !رعايت احترام متقابل امري است بديهي اما متاسفانه اين آقايان كه با هزار حرف و حديث و از قبل دلالي تحريم ميلياردر شده اند فكر مي كنند ارباب هستند و كاركنان دولت رعيتشان!همين حالا هم بابت اجراي قوانين بازرگاني تحت فشار و توهين اين آقايان هستيم.ما كه خواهيم رفت خداحافظ
هي به احمدي نژاد بدبخت تو اون وزارتخونه تون توپيديد، غافل از اينكه طرح‌هاي احمدي نژاد خيلي كلان بود و بيش از اين‌ها وقت مي خواست.
شما مي دونستيد كار كلاني صنعتي و اقتصادي، شايد 20 يا 30 سال زمان ببرد، اما تا توانستيد احمدي نژاد رو زير منگنه قرار داديد.
پس بچشيد طعم گس رفتارتان را.
Iran, Islamic Republic of
اگه این اتفاقات تو دولت احمدی نژاد می افتاد چه بد و بیراه های شما بهش نثار میکردین.
ديروز ديديد که رئيس جمهور محترم بشدت اختلاف در دولت را رد کردند.....
سرور
چهار روز دیگر که نعمت زاده رفت کنار نتیجه راستی آزمایی دولت راستگویان برای ملت مشخص می شود.مگر تا چندی پیش کنار رفتن نجفی را انکار نمی کرد.
فعلا که اینها سرتاجان خود را برای غربیها برای راستی آزمایی رارئه کرده اند.
علی
حالا که امور کشور تا حدودی روی ریل افتاده شما اینقدر جو درست کنید تا دوباره زمان غضنفری و حرج مرج پیش بیاید
Norway
به سلامت ، هرچه زودتر بهتر.....
صادق
رفتن به تنهایی نعمت زاده مشکلی از وزارتخانه ایشان کم نمی کند باید تمام دوستان وآشناهای ایشان که بصورت مافیایی در بدنه اقتصادی وزارتخانه و مراکز وابسته به آن رخنه کرده اند نیز بروند وگر نه همان آش و همان کاسه است.
من
Iran, Islamic Republic of
از پس ملتي مثل ما احمدي نژاد برمياد،ما رو چه به تدبير
دلتونو صابون نزنید
مهران مطلق
نعمت زاده انسان زحمت کشی می باشد و برای صنعت این کشور زحمات زیادی کشیده .اینکه با این سن بالا بازهم آمده تا خدمت کند جای قدر دانی دارد.
آخه براش جز دردسر چیز دیگه ای نداره.
توانایی هم که نداره.
این آدم فقط به دنبال سوده نه خدمت. البته اکثریت کابینه جدید متاسفانه اینگونه اند.
Iran, Islamic Republic of
نعمت زاده استعفاء میدهد نهاوندیان وزیر صنعت میشود.
United Kingdom
اگه این اتفاقات تو دولت احمدی نژاد می افتاد چه بد و بیراه های که حضرات معتدل فعلی!!نصیبش نمیکردن ؟؟؟؟؟.