يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پاسخ‌انتخاباتی کردها به‌گروه‌های تجزیه‌طلب

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 293729
حضور هشتاد درصدی هم‌وطنان فهیم کُرد در انتخابات ۲۴ خرداد ماه ریاست جمهوری، بی‌اعتباری و بی‌هویتی گروهک ها و احزابی کُردی را به اثبات رساند.
به گزارش جهان به نقل از دیده بان، گروهک های تروریستی و احزاب ضد انقلاب از چند ماه پیش با تبلیغاتی گسترده در رسانه ها و فضای مجازی بدنبال تحریم انتخابات بودند و سران این فرقه های تروریستی هر روز با انتشار بیانیه هایی با سیاه‌نمایی و ایجاد فضای یأس و ناامیدی از ملت ایران درخواست می‌کردند که در پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند.

گروهک ‌های کُردستیز پژاک و دموکرات و کومله نیز از این قاعده مستثنی نبوند و عزم خود را جزم کرده بودند که به هر طریق مانع از مشارکت کُردها در این انتخابات شوند. ولی حضور حداکثری کُردها در مناطق کردنشین مشتی محکم بر یاوه گویی این گروهک‌های تروریستی شد و یک بار دیگر بی‌اعتباری و عدم جایگاه این گروهک‌ها در میان هم‌وطنان کُرد را آشکار شد.
 
هم‌وطنان فهیم کُرد با مشارکتی ۸۰ درصدی حماسه‌ای بی‌نظیر را در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رقم زدند و نشان دادند که به هیچ عنوان در برابر تهدیدات و خواسته‌ای گروهک‌های تروریستی تسلیم نخواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *