جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
رحیمی:

راه احمدي نژاد در بهاران ادامه دارد

خدمات دولت به كردستان با گذشته قابل مقايسه نيست
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 281178
معاون اول رئيس جمهور اظهار اميدواري كرد كه راه و شيوه مديريت احمدي نژاد پيوسته در بهاران براي اعتلاء بيشتر كشور ادامه داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد رضا رحيمي شامگاه جمعه در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني استان كردستان كه با حضور رئيس جمهور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اميدوارم كه شيوه و راه احمدي نژاد پيوسته در بهاران ادامه داشته باشد تا كشور هر چه بيشتر به اعتلاء و پيشرفت دست پيدا كند.
 
وي ادامه داد: من امروز نه به عنوان يك مهمان، بلكه به عنوان يك ميزبان آمده ام تا قدم هاي احمدي نژاد را بر سر نهم و از خدمات وی به مردم کردستان تقدیر کنم.
 
معاون اول رئيس جمهور بيان كرد: محمود احمدي نژاد رئيس جمهور محبوبي است كه عشق به وي امروز در سينه تمام مردم مالامال وجود دارد و اميدوارم كه راه و شيوه وي در اداره كشور پيوسته در بهاران ادامه داشته باشد.
 
وي با اشاره به طرح مسكن مهر در راستاي جبران اين كمبود در كشور عنوان كرد: طرح مسكن مهر حركت عظيمي بود كه خوشبختانه امروز به سرمنزل مقصود رسيده است و نياز مردم را در اين بخش به صورت كامل تامين كرده است.
 
رحيمي با بيان اينكه هيچ دولتي از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون به اندازه دولت احمدي نژاد به كردستان خدمت نكرده است، بيان كرد: امروز كارهاي خوبي در كردستان صورت گرفته است و اين روند با جديت هر چه بيشتر هم ادامه پيدا مي كند.
 
وي ساخت 83 هزار واحد مسكن را در استان كردستان تنها بخشي از اقدامات دولت در راستاي جبران كمبودهاي اين استان عنوان كرد و گفت: من نيز به عنوان فرزند كردستان آماده ام كه براي كمك به توسعه كردستان مشاركت داشته باشم.
 
محمود احمدي ن‍ژاد به همراه معاون اول و دو تن از وزراء در سفري هشت ساعته به كردستان در مراسم افتتاح و آبگيري دو سد گاران شركت كرد و سپس با حضور وي و ساير مديران استان 10 هزار واحد مسكن مهر و بخش بخار نيروگاه سيكل تركيبي در سنندج افتتاح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


در بهاری که خط قرمز دولت وجود داشته باشد بهتر است نباشد
عبدالله مومن
Iran, Islamic Republic of
به دور از مسائل سياسي بايد گفت كه هيچ رئيس جمهوري به مانند احمدي نژاد . اين جنب و جوش در امور كارهاي عمراني را براي مملكت ايران تابحال نداشته است .
فقط اگر كارهاي خود را با دوست بازي لوث نمي كرد . بهترين بود !