جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
نجابت:

او همان هاشمی‌سازندگی است باتوان کمتر

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 286673
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی در این دوره همان هاشمی دوره پنجم و ششم ریاست‌جمهوری است البته با توان کمتر، در آن زمان با فکری جوان‌تر و اید‌ه‌ای نوتر بود اما در شرایط کنونی دیگر ایده جدید و توانی نیست.
او همان هاشمی‌سازندگی است باتوان کمتر
به گزارش جهان، حسین نجابت در گفتگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه بهترین نمونه برای ارزیابی کارنامه کاری هاشمی رفسنجانی ارزیابی هشت سال ریاست‌جمهوری وی است گفت: هاشمی سازندگی در کشور را به گونه‌ای آغاز کرد که دفاع از سرمایه‌داری بود که شکاف طبقاتی و در نهایت نارضایتی عمومی را به دنبال داشت و راه‌پیماییهای مشهد، شیراز و... از این قبیل است.

وی با اشاره به تورم 48 درصدی در دوره ریاست‌جمهوری هاشمی افزود: هاشمی در این دوره همان هاشمی دوره پنجم و ششم ریاست‌جمهوری است البته با توان کمتر، در آن زمان با فکری جوانتر و اید‌ه ای نوتر بود اما در شرایط کنونی دیگر ایده جدید و توانی نیست.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی که می‌گوید در دوره ریاست‌جمهوری خود مشکل اشتغال را مرتفع کرده است باید به نارضایتی اقشار مستضعفان در دوره ریاست‌جمهوری خود توجه کند و از سوی دیگر برخی مفاسد در میان قشر ثروتمند جامعه در دوره دولت سازندگی اتفاق افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *