چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

کلاهبردار معروف دستگیر شد

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۲۳
کد مطلب: 267846
فرمانده انتظامی عجبشیر گفت: فردی شرور که با جعل عنوان پزشکان معروف کشوری در ادارات دولتی و بیمارستان های استان های البرز و برخی شهرها مانند کرج، زنجان، تهران و بندرانزلی اقدام به سوء استفاده می کرد، در این شهرستان دستگیر شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ˈاکبر رحیمیˈ، با اشاره به شکایت افزون بر یکصد نفر از این فرد، اظهار کرد: متهم تبحر خاصی در استفاده از تجهیزات فنی و رایانه ای داشته و از طعمه های خود به نحو خاصی اخاذی می کرد.

فرمانده انتظامی عجبشیر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت برای ادامه رسیدگی به پرونده تحویل ماموران اعزامی از کرج شد.

فرمانده انتظامی عجبشیر همچنین از کشف مقادیر زیادی مشروبات الکلی و 240هزار نخ سیگارت خارجی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی عجبشیر گفت: با توجه به اینکه عجبشیر در مسیر عبور کاروان های قاچاق کالا قرار گرفته، به جهت حمایت از تولید ملی و سرمایه داخلی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز با شماره تلفن های 110 و 197 می توانند در این زمینه پلیس را یاری کنند.

رییس پلیس فرودگاه تبریز نیز از دستگیری یک مسافر و کشف مقادیر قابل توجهی سیگار قاچاق از وی در حین خروج از کشور خبر داد.

سرهنگ ˈمحسن سعید زیرکˈ افزود: ماموران کنترل فرودگاه در حین کنترل بار مسافران خروجی پرواز استانبول موفق به کشف سه هزار و 744 نخ سیگارت از نوع برگ با مارک های متفاوت و 25 بسته توتون خارجی قاچاق شدند.

رییس پلیس فرودگاه تبریز ادامه داد: پرونده در این زمینه تشکیل و همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *