چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

زن متوفی، ضامن پنج کلاهبردار شد!

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 254063
رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : 5 کلاهبردار که با سوء استفاده از مدارک یک زن متوفی اقدام به دریافت وام بانکی کرده بودند ، با تیزهوشی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرهنگ "جهانفر" در خصوص جزییات این خبر گفت : در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از نشانگاه های اقتصادی استان کرمانشاه مبنی بر اینکه پنج نفر شامل چهار زن و یک مرد با هویت معلوم ، سال 1388 یک وام 350 میلیون ریالی از یکی از بانک های شهر کرمانشاه با ضمانت سند یک زن دریافت کرده و از آن زمان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدامی انجام نداده اند ، پیگیری موضوع بصورت ویژه به ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس محول شد.

سرهنگ "جهانفر" افزود: ماموران در بررسی های خود دریافتند ، صاحب سندی که به عنوان ضمانت وام به بانک معرفی شده است پنج سال پیش و قبل از تاریخ اخذ وام فوت کرده است و این برای ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی حکایت از وقوع یک فقره جعل و کلاهبرداری داشت.

وی ادامه داد : در این رابطه با پیگیری های مستمر و تیزهوشی ماموران ، دختر متوفی به عنوان متهم دستگیر و در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کرد ، با جعل شناسنامه مادرش و الصاق عکس خود بر روی آن ، اقدام به ضمانت وام گیرندگان کرده است.

کشف 13 فقره سرقت مغازه در کرمانشاه

متهمانی که اقدام به سرقت مغازه در شهر کرمانشاه می کردند توسط ماموران کلانتری 26 دستگیر و در بازجویی ها به 13 فقره سرقت مغازه اقرار کردند.

متهمی که روز گذشته به اتهام سرقت مغازه توسط ماموران کلانتری 26 دستگیر شده بود در بازجویی های اولیه به 13 فقره سرقت مغازه در سطح شهر کرمانشاه اقرار کرد.

این خبر حاکیست ، متهم در حوزه دو کلانتری 26 و 13 اقدام به سرقت کرده  بود که در این رابطه کلیه مالباختگان شناسایی شده اند.

بنابراین خبر ، متهم با همدستی یکی از دوستانش اقدام به سرقت کرده بود که با تلاش تیم تجسس کلانتری 26 وی نیز دستگیر شد.

گفتنی است ، متهمان جهت بازجویی های فنی و تخصصی تحویل پلیس آگاهی استان شدند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *