شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۴

حاشیه های دیدار پرسپولیس و گهر

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۱۴
کد مطلب: 236870
دیدار تیم‌های گهر دورود و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر درحالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که 60 هزار هوادار پرسپولیس در دقایق پایانی نظاره‌گر بازی و جشن و پایکوبی هواداران گهر بودند که تا 10 دقیقه پس از بازی هم ادامه داشت.
تشویق‌های گهری‌ها و سکوت سرخ‌ها/ شعار علیه نکونام و تشویق مجیدی و دایی!


به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گهر دورود و پرسپولیس تهران در هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که از ساعت 22:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود، در نهایت با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید. حواشی دیگر این بازی در زیر می‌آید:

* تنها بازیکن پرسپولیس که در بین دو نیمه در زمین باقی ماند و خودش را برای حضور در زمین گرم کرد، حمید علی عسگر بود.

* فروزنده، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشت.

* در بین دو نیمه هواداران گهر بطور مرتب تیم‌شان را تشویق می‌کردند و به نظر می‌رسید اصلا خسته نمی‌شوند. آنها در نیمه دوم هم پس از هر سوتی که داور علیه این تیم می‌زد، با سردادن شعارهایی از عملکرد وی انتقاد می‌کردند.

* درحالیکه خبرنگاران پیگیر حضور علی پروین در ورزشگاه بودند، محمد پسر وی از دقیقه 57 بازی در ترکیب تیم گهر دورود قرار گرفت و در هنگام ورود به زمین از سوی تماشاگران دو تیم تشویق شد.

* "به احترام سردار - گهری‌ها خبردار"؛ شعاری بود که هواداران پرسپولیس در پاسخ به شعارهای طرفداران تیم گهر علیه تیم پرسپولیس و بازیکنان این تیم در نیمه دوم سر دادند.

* در اواخر نیمه نخست مسئولان ورزشگاه آزادی در غربی را بسته و هواداران برای ورود به ورزشگاه به در شرقی هدایت شدند.

* شعار علیه نکونام و تشویق کریمی که در نیمه دوم جای خود را به علی عسگر داد، از اتفاقات دیگر این مسابقه بود. ضمن اینکه برخی از هواداران گهر با شعارهایی فرهاد مجیدی و علی دایی را تشویق کردند!

* مانوئل ژوزه که برخلاف نیمه نخست، در بیشتر دقایق نیمه دوم به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کرد و هر بار که بازیکنان پرسپولیس موقعیتی را از دست می‌دادند، با فریادهای خود به بی‌دقتی بازیکنان تیم خود واکنش نشان می‌داد.

* در دقیقه 72 توپ ارسالی مجید باجلان از جناح راست در محوطه جریمه به دست امیرحسین فشنگچی برخورد کرد که تماشاگران گهر با سر دادن شعارهای غیراخلاقی به تصمیم داور اعتراض کردند. این اتفاقات درحالی رخ داد که اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی هم در ورزشگاه حضور داشت.

* اخراج مهرداد پولادی در دقیقه 78 با خوشحالی شدید تماشاگران گهر همراه شد و آنها با شعارهایی این اقدام داور را ستودند!

* مسئولان امنیتی ورزشگاه از دقیقه 70 به بعد پشت سر تماشاگران گهر دورود مستقر شدند تا درصورت هرگونه مشکلی بلافاصله با آن مقابله کنند.

* هرچند هواداران تیم گهر پس از به ثمر رساندن گل مساوی، برای دقایقی متوالی به جشن و پایکوبی پرداخته و تیم‌شان را تشویق می‌کردند اما مجتبی زارع زننده این گل که پیشینه حضور در پرسپولیس را داشت، هیچگونه شادی انجام نداد.

* بسیاری از هواداران گهر پیراهن‌های خود را درآورده و به نشانه شادی در هوا می‌چرخاندند. "دورودی با غیرت، همینه همینه" شعار هواداران گهر بعد از گل تساوی بود. در این لحظات هوداران پرسپولیس ساکت روی سکوها نشسته و تنها نظاره‌گر بازی بودند.

* ضربه محمد پروین در دقیقه 1+ 90 در صحنه‌ای‌ مشکوک از خط دروازه پرسپولیس عبور کرد اما داور و کمک داور مسابقه اعتقادی به گل نداشتند که همین مسئله باعث افزایش اعتراضات و فحاشی‌های تماشاگران گهر و اعتراضات اعضای کادرفنی این تیم شد که در نهایت تورج حق وردی، تارتار را از روی نیمکت این تیم اخراج کرد.

* هواداران تیم گهر پیش از پایان بازی اشیایی را به درون زمین پرتاب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته در این که این گل بود هیچ شکی نیست
ولی آقای تارتار از لحظه اول معترض بود مقداری همین اعتراض ها روی کار کمک داور سمت نیمکت ذخیره تاثیر داشت
ضمنا از اخراج بی مورد و پنالتی نگرفته پرسپولیس هم نباید هم گذاشت
Iran, Islamic Republic of
برخی هواداران تیم گهر پیش از پایان بازی اشیایی را به درون زمین پرتاب کردند.

حالا اگه تراكتوريها اين حركات رو كرده بودند پرونده به شوراي امنيت هم رفته بود
Iran, Islamic Republic of
انصافا چندثانيه تمركز كنيم اگر خودمان به جاي تماشاگرهاي دورودي بوديم بعدازاينكه يك پنالتي ازتيمشان نگرفتند ويك گل صددرصد چكار مي كرديم؟
اگر جاي آنها بوديم كه سازمان ورزش هيچ كمكي به ساخت ورزشگاهشان نمي كند و در عوض به استقلال وپرسپوليس و...ميلياردها مي دهند چكار مي كرديم؟
به والله داورى ايران خجالت اوره