يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

موسی پور پست جدید گرفت

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 231400
وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم با بیان اینکه همه ما مدیون مردم قم هستیم و باید در راستای خدمت رسانی به شهر کریمه اهل بیت تلاش بیشتری کنیم، تغییرات مدیریتی در کشور را امری طبیعی برشمرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مصطفی محمد نجار پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه استانداری برگزاری شد، در سخنانی با بیان اینکه قم شهر خاصی است و پایگاه نشر مکتب جعفری به سراسر جهان است، افزود: ارزش و جایگاه شهر قم برای همه مردم مسلمان جهان شناخته شده است و مردم قم نیز در تمام عرصه‌های انقلاب پیشتازند.
 
وی با بیان اینکه مردم قم آغازگر انقلاب اسلامی بوده اند اظهار داشت: مردم قم در تداوم انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن نیز همچنان پیشتاز و زبانزد هستند و امروز چشم امید مسلمانان جهان به قم دوخته شده است.
 
وزیر کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی را از شهر قم دنبال کرد، گفت: امروز همین انقلاب اسلامی خواب نظام سلطه را آشفته کرده و همچنان در مسیر خود پیش می‌رود و دشمنان نیز به همین خاطر با این انقلاب دشمنی می‌کنند و ما نیز به قم، علما و مردم آن افتخار می‌کنیم.
 
مراجع تقلید نقطه امید مسلمانان جهان هستند
 
وی ادامه داد: مراجع تقلید نقطه امید مسلمانان جهان هستند و قم نیز شهر علم و جهاد، ایثار و فداکاری است و وقتی اسم مدرسه فیضیه و حوزه‌های علمیه به میان می‌آید همه به یاد جهاد و شهادت می‌افتند.
 
محمدنجار در ادامه با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام موسی پور در استان قم ابراز داشت: کسی که در جوار مرقد کریمه اهل بیت به زائران و مجاوران خدمت می‌کند از عنایات این بانوی بزرگ بی‌نصیب نخواهد بود.
 
وی افزود: وقتی حجت‌الاسلام موسی پور برای تصدی استانداری به قم آمدند نتیجه کار را نمی‌دانستیم ولی توانمندی‌های مدیریتی ایشان عملکردی خوب و موفق از ایشان به جای گذاشت.
 
وزیر کشور ادامه داد: دولت روزی تصمیم گرفت حجت‌الاسلام موسی پور در قم به عنوان استاندار سر کار بیاید و امروز همان دولت تصمیم گرفت از ایشان در جای دیگری استفاده کند.
 
حضور حجت‌الاسلام موسی پور به عنوان مشاور وزارت کشور
 
وی با بیان اینکه از حضور حجت‌الاسلام موسی پور به عنوان مشاور وزارت کشور استفاده خواهد شد، افزود: در آینده نزدیک نیز سمتی جدید به ایشان داده خواهد شد و این تغییر به خاطر کم کاری نبوده است.
 
محمدنجار در ادامه با بیان اینکه در نظامی زندگی می‌کنیم که در داخل کشور، سطح منطقه و در عرصه بین‌المللی دارای افتخارات فراوانی است افزود: امروز ایران اسلامی به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است و براساس گزارشات تمام کشور در حال پیشرفت و توسعه می‌باشد که این توسعه به صورت متوازن و مثال زدنی است.
 
وی اضافه کرد: سیاست دولت توسعه متوازن و مبتنی بر عدالت است و امروز شاهد اقدامات عمرانی گسترده در سراسر کشور هستیم.
 
وزیر کشور با بیان اینکه مردم حول محور ولایت و علیرغم هزینه‌های سنگین دشمنان همچنان پای نظام ایستاده‌اند افزود: دشمنان برای عدم حضور مردم در صحنه دست به هرگونه اقدامی می‌زنند که در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی نیز شاهد تبلیغات گسترده منفی دشمنان بودیم.
 
وی با بیان اینکه در هیچ کجا سابقه ندارد که نظام بعد از 30 سال هنوز زنده و در صحنه باشد افزود: در انتخابات مجلس مردم احساس کردند که باید به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک جانانه‌ای بگویند و در این راستا با حضور 64 درصدی خود سیلی محکمی به دشمنان زدند.
 
نیازمند حفظ وحدت و انسجام داخلی هستیم
 
محمدنجار تاکید کرد:‌ مردم امروز به دلیل اینکه انقلابی مبتنی بر ارزش‌ها و ولایت ایجاد کردند خودشان نیز تا پای جان همچنان ایستاده و سختی‌ها را تحمل می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه نیازمند حفظ وحدت و انسجام داخلی هستیم افزود: امروز مردم مسلمان منطقه از نظام اسلامی ما الگو می گیرند که در این راستا در مصر که به عنوان کلید خاورمیانه شناخته شده است و مردم مصر با سر کار آوردن اسلام خواهان به دنبال استقرار ارزش‌های اسلامی هستند.
 
وزیر کشور با بیان اینکه دغدغه نظام سلطه، ایران اسلامی است افزود: نظام سلطه همه فعالیت‌های خود را به ایران معطوف کرده است که هر قدر حیله‌گری‌های آنها تداوم و گسترش یابد نشان دهنده رشد ایران است.
 
وی اظهار داشت: دشمنان هنوز ملت ایران را نشناختند و تحلیل درستی از ملت ما ندارند و با هر توطئه‌ای تیرشان به سنگ می‌خورد که این از عنایات و لطف پروردگار است.
 
در قم هر چقدر کار شود باز هم کم است
 
محمدنجار با بیان اینکه در قم هر چقدر کار شود باز هم کم است افزود: ما بدهکار مردم قم هستیم. اقداماتی که تا کنون صورت گرفته قطره‌ای از دریاست.
 
وی دغدغه رئیس جمهور را کار در شأن ملت ایران عنوان کرد و افزود: تلاش‌های حجت‌الاسلام موسی پور در دوران خدمتش به قم قابل تقدیر است که پروژه‌های انتقال آب، مونوریل قم، طرح حرم تا حرم و راه قم به گرمسار از جمله آنهاست.
 
وزیر کشور در ادامه با اشاره به سوابق پیریایی، استاندار جدید قم افزود: وی سوابق خوبی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی دارد. از استانداری همدان به قم آمده است تا در راستای عمران و آبادانی قم و ادامه پروژه‌هایی که در دوره حجت‌الاسلام موسی پور آغاز شده تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *