پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

مصاحبه اول مرسی در تلویزیون مصر +عکس

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 230583
پایگاه خبری تلویزیون رسمی مصر (egynews) روز گذشته بلافاصله بعد از انتشار مصاحبه فارس با محمد مرسی، این مطلب را با تیتر "تقویت رابطه با ایران توازن استراتژیک در منطقه ایجاد می‌کند" بازتاب داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مصاحبه تفصیلی این خبرگزاری با "محمد مرسی" نامزد اسلام‌گرای انتخابات ریاست جمهوری مصر تنها چند ساعت پیش از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف منطقه و جهان داشته است.

تاکید مرسی بر تجدید روابط با ایران که از سال 1358 شمسی تاکنون بدلیل همکاری‌های قاهره با رژیم صهیونیستی قطع و در پایین‌ترین سطح ممکن بود، لرزه بر اندام بسیاری از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و دشمنان مقاومت در منطقه انداخت به همین دلیل تلاش کردند تا اصل این مصاحبه را زیر سوال ببرند اما فایل صوتی که خبرگزاری فارس بر روی خروجی خود قرار داد، جای هیچ تردیدی باقی نگذاشت ضمن اینکه اسم و هویت خبرنگاری که با رئیس‌جمهور منتخب مصر مصاحبه کرده است، کاملاً شفاف در فایل صوتی ذکر شده و هر کس می‌تواند با جستجوی نام این خبرنگار در اینترنت هویت آن را ببیند.

هرچند برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی در امتداد خط رسانه‌های ضد ایرانی این مصاحبه را تکذیب کردند، اما این مصاحبه در رسانه‌های رسمی مصر و شبکه‌های تلویزیونی "ایجی نیوز" و "الحیاة" بازتاب گسترده ای داشت.

 
پایگاه اینترنتی تلویزیون رسمی مصر "ایجی نیوز" مصاحبه فارس با مرسی را منتشر کرد

پایگاه اینترنتی ایجی نیوز تلویزیون رسمی مصر ساعت‌ها این مصاحبه را در تیتر صفحه اول سایت خود منتشر کرد. نکته جالب اینکه اگر با اظهارنظرهای منتشر شده ذیل این خبر دقت کنیم، متوجه می شویم که عده‌ای تندرو و وهابی که از محتوای مصاحبه مرسی با فارس به خشم آمده بودند، به جریان سازی علیه این مصاحبه روی آوردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *