سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۴
گزارش ویدئویی جهان نیوز؛

ستاد کرونا چگونه سفره بخشی از مردم را کوچک‌تر کرد؟ +فیلم

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 760605
کسبه‌ای که نوع کسب‌شان در مشاغل دو تا چهار تعریف می‌شود از این مسئله گلایه دارند که چرا باید عواقب سوءعملکرد مسئولان را این گروه از افراد بپردازند و اینکه پاسخگوی امور معیشتی آنها که طریق ارتزاقشان از همین راه بوده، کیست؟
ستاد کرونا چگونه سفره مردم را کوچک‌تر کرد؟! +فیلم
گروه جامعه جهان نيوز: با بالا رفتن میزان مبتلایان به ویروس کرونا و قرمز شدن رنگ کرونایی شهرها، ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوعیت مشاغل دو تا چهار را اعلام کرد. کسبه‌ای که نوع کسب‌شان در مشاغل دو تا چهار تعریف می‌شود گلایه دارند که چرا باید عواقب سوءعملکرد مسئولان را این گروه از افراد بپردازند و اینکه پاسخگوی امور معیشتی آنها که طریق ارتزاقشان از همین راه بوده، کیست؟

این در حالی است که بخش مهمی از کارمندان دولت از تعطیلی‌ها استقبال کرده چرا که عملا تغییری در میزان درآمدشان حاصل نشده و برای حفظ سلامتی روزهای بیشتری را در منزل به سر می‌برند.

گزارش ویدئویی جهان نيوز پیرامون همین موضوع آماده شده است:

دانلود فیلم
 

بیشتر بخوانید:

ستاد ملی کرونا چگونه سه ضربه جدی به کشور و مردم وارد کرد؟/ با روحانی برخورد قضایی خواهد شد؟

برخی می‌خواهند مرگ‌ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی ‌خود کنند/ به هر طریق ممکن برای ممنوعیت سفر درخواست دادم/ برای فروپاشی نظام سلامت شعار ترغیب به استعفای این تیم را سر می­دهند


پیک چهارم کرونا و رشد چشمگیر مبتلایان و تلفات/ پرسش مردم: ستاد کرونا از عاقبت آزاد گذاشتن سفرهای نوروزی خبر نداشت؟/ هزینه تصمیمات غلط مسئولان را چه کسانی می‌دهند؟

روحانی(۷ فروردین): از نظر من پیک کرونا تمام شده!/ نمکی: با یکی از سهمگین‌ترین امواج کرونا مواجه شده‌ایم/ کسی حرف من را گوش نکرد
 
برچسب ها: گزارش ویدوئی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
آقایان چون صاحبان شرکت های بزرگ هواپیمایی، تفریحی و مراکز خرید بزرگ و هتل ها هستند می خواستند در طول نوروز سودشان را به دست بیاورند پس اینها را تعطیل نکردند.
امروز مغازه های کوچک مردم را تعطیل می کنند.
Iran, Islamic Republic of
بيچاره كسبه .
United Kingdom
دولت و شهردار تهران با اصرار و لجبازی برای تداوم اجرای طرح ترافیک باعث افزایش تعداد ابتلا به کرونا و افزایش تلفات کرونا در تهران شده اند.
United Kingdom
مسئولانی که با آزاد گذاشتن تردد در اسفند و فروردین با مخالفت با تعطیلی سفرهای نوروزی تعداد افراد مبتلا و فوتی ها را افزایش داده اند، باید جواب دهند